عبور «دیدن این فیلم جرم است» از مرز یک میلیارد تومان فروش

5:45 - 16 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۳۹۱
فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردان «رضا زهتابچیان» توانست با جذب بیش از هشت هزار نفر مخاطب به سینما به تازگی مرز یک میلیارد تومان فروش را در سینمای کرونا زده پشت سر بگذارد.

- فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردان «رضا زهتابچیان» توانست با جذب بیش از هشت هزار نفر مخاطب به سینما به تازگی مرز یک میلیارد تومان فروش را در سینمای کرونا زده پشت سر بگذارد. 

این فیلم توانسته در شرایطی مرز یک میلیارد تومان را پشت سر بگذارد که سینماهای سراسر کشور با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا همچنان شاهد عدم استقبال مخاطبان هستند، سینمای کشور امیدوار است که سال آینده بتواند شکست سنگین سال جاری را جبران کند. 

«دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان شاید یکی از حاشیه سازترین آثار سینما طی دو سال گذشته بوده که بارها تا آستانه اکران رفته اما هنوز روی پرده نقره ای نرفته است. رضا زهتابچیان کارگردان جوان سینمای ایران نخستین تجربه کارگردانی و نویسندگی خود در عرصه سینما را پشت سر می گذارد. کارگردانی که به واسطه حضور بازیگرانی خوش نام حال به دنبال موفقیتی بزرگ در ابتدای راه خود است.

دیدن این فیلم جرم نیست,نسخه ی ضعیف تر آژانس شیشه ای

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» آمده است: فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند... صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا. امیر که یک فرمانده پایگاه بسیج در تهران است، بعد از اینکه همسرش هانیه مورد تعرض یک گردن کلفت و تبعه انگلیسی قرار می‌گیرد و بچه در شکم مادر می‌میرد، علیرغم میل نیروهای امنیتی، تبعه انگلیسی را در یک اتاق پایگاه بازداشت می‌کند.

لیندا کیانی، امیر آقایی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. حضور حمیدرضا پگاه بازیگر گزیده کار سینما و تلویزیون در این فیلم اتفاق جالبی محسوب می‌شود.

دیدن این فیلم جرم است! به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه یک فیلم سیاسی است که دریافت پروانه ساخت آن نیز مراحل پر پیچ و خمی داشته و به ماجرای یک گروگانگیری می‌پردازد.

روزی‌ روزگاری در سینمای ایران: «دیدن این فیلم جرم است» اصلا شبیه «آژانس  شیشه‌ای» نیست | شهرآرانیوز

امیر آقایی بازیگر این فیلم بعد از انتشار تصویر خود در این فیلم نوشت: "آرام، با خشمی فروخورده، سرش را گرفتم، و گوشش را نزدیک کشیدم: نشنیدی چی گفتم؟... تمومش کن! اشک بر گونه‌اش دوید و شعله‌اش مرا در بر ‌گرفت. نباید مجاب می‌شدم... دیدن این فیلم جرم است.

حمیدرضا پگاه بازیگر این فیلم اما از حضور در آن اعلام نارضایتی کرد و گفت: فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است فیلم بدی نیست اما با ایده آل من خیلی فاصله دارد. نمیدانم مخاطب چه نظری دارد و باید دید بعد از اکران عمومی چه نظری در مورد فیلم دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *