استکی: جای لیگ در بوکس خالی بود/ هیچگاه از اعتماد به جوانان پشیمان نشدم

7:45 - 16 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۳۹۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: هیچگاه از میدان دادن به جوان‌ها پشیمان نشدم و این کار را در آینده هم انجام می‌دهم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بوکس اظهار داشت: جای لیگ برتر در بوکس ایران خالی بود و خوشحالم که پس از سال‌ها این رقابت‌ها برگزار شد. سطح فنی رقابت‌ها نسبتا قابل قبول بود و امیدوارم لیگ برتر در سال‌های آتی هم ادامه داشته باشد.

وی افزود: بیشتر دغدغه بوکسور‌های ما مسائل مالی لست که البته ملی‌پوشان هر ماه حقوق خود را از فدراسیون دریافت می‌کنند، اما حضور در لیگ هم کمک هزینه خوبی به آن‌ها بود.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره لغو رقابت‌های گزینشی المپیک گفت: اگر مسئولان برگزاری رقابت‌ها می‌خواستند مسابقات پاریس را برگزار کنند قطعا این اتفاق رخ میداد، اما متاسفانه شانس افزایش تعداد سهمیه‌های المپیک ما از بین رفت. البته هنوز هم یکی دو بوکسور ما شانس المپیکی شدن دارند.

وی ادامه داد: نسل خوبی در بوکس داریم و هیچوقت از میدان دادن به جوان‌ها پشیمان نشدم و مطمئن باشید باز هم این کار را انجام می‌دهم. در حال حاضر دانیال شه‌بخش و شاهین موسوی بوکسور‌های المپیکی ما هستند، اما در کنار آن‌ها بوکسور‌های جوان خوبی داریم که در آینده می‌توانند در میادین مختلف بدرخشند.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: لغو رقابت‌های گزینشی المپیک یک مقدار برنامه‌های ما را تحت تاثیر قرار داد، اما برای حفظ آمادگی بوکسور‌ها خصوصا دو المپین خود نیاز به بازی تدارکاتی و اردوی مشترک داریم و سال آینده باید از تک تک روز‌ها استفاده کنیم تا در المپیک عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *