تکلیف کمالوند برای حضور در استقلال مشخص شد

10:32 - 16 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۴۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه شاهین گفت: طی آخرین صحبتی که با سرمربی تیم مان داشتیم قرار شد کمالوند با پرواز ساعت ۱۲ مستقیم به بوشهر برگردد.
سعید مسیگر در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت فراز کمالوند برای انتقال به باشگاه استقلال اظهار داشت: طبق آخرین صحبتی که با فراز کمالوند داشتیم قرار شد ساعت ۱۲ ظهر امروز برای ادامه همکاری با تیم شاهین راهی بوشهر شود. قبلا در جلسه هیئت مدیره در این خصوص به جمع‌بندی رسیدیم و همانطور که اعلام کردیم قرار شد این مربی از تیم جدا نشود. ما به هیچ وجه باجدایی او موافقت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه کمالوند به لحاظ اخلاقی خواهان جدایی نیست تصریح کرد: نمی‌توان بندی در قرارداد سرمربی لحاظ کرد و مربی با یک اس‌ام‌اس می‌تواند تیم رها کند. ما می‌دانیم که این مربی از نظر اخلاقی خواهان ادامه همکاری با ما بود ما نیز با توجه به تعهدی که با این مربی بسته بودیم می‌خواهیم به کارش در تیم شاهین ادامه دهد به هر حال وضعیت تیم ما در لیگ به شکلی نیست که با جدایی او موافقت کنیم. از این رو نمی‌توانید در چنین شرایطی که تیم را فراز کمالوند بسته است به او اجازه جدایی دهیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه استقلال برای جذب کمالوند تماس گرفته اند گفت: تماسی با من نداشتند و درخواستی برای جذب مربی ندادند، اما نمی‌دانم با رئیس هیئت مدیره در تماس بودند یا نه! به هر حال هیئت مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تصمیم خود را گرفته و منتظریم تا کمالوند امروز خود را به بوشهر برساند.

مسیگر در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است در ازای مبلغی این مربی را به استقلالی‌ها واگذار کنند تاکید کرد: بحث ما مالی نیست. به خاطر جدایی مربی درخواست پول نکردیم و به خاطر پول هم با جدایش موافقت نمی‌کنیم. قبول دارم این مربی اعتراض‌هایی به شرایط تیم دارد، اما همواره تلاش کردیم خواسته هایش را بر آورده کنیم.

وی در مورد دلیل باشگاه شاهین برای مخالفت با جدایی این مربی و این که نگران جدایی بازیکنان هستند تاکید کرد: ما نگران این نیستیم که در صورت جدایی کمالوند بازیکنان خیال جدایی به سرشان بزند. بازیکنان قرارداد دارند و باید به قراردادی که بستند متعهد باشند. چرا که وضعیت تیم شاهین در اولویت ماست. از رو توقع داریم کمالوند به تعهداتش پایبند باشد و امروز او را در بوشهر ببینیم.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *