اقلیمی: برگزاری اردوها در عید منوط به تصمیم کمیته فنی است/ لیگ باید پویا و منظم باشد

0:01 - 17 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۵۰۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم قایقرانی کایاک ایران گفت: مطمئنم قایقرانان حاضر در مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد، تمام تلاششان برای حضور در المپیک توکیو را خواهند کرد.

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص شرایط اردو‌ها و تمرینات تیم ملی قایقرانی کایاک اظهار داشت: اردو‌ها همچنان ادامه دارد و شرایط نیز قابل قبول است. تمامی قایقرانان حاضر در تیم ملی هم تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین نتایج را در مسابقات گزینشی المیپک کسب کنند. روز دوشنبه دور دوم مسابقات لیگ برتر در یک روز برگزار خواهد شد و پس از این وقفه در اردو‌ها به دلیل برگزاری لیگ، دوباره اردو‌ها از سر گرفته خواهند شد.

سرمربی تیم کایاک درمورد زمان ادامه برگزاری اردو‌ها پس از اتمام لیگ برتر و نحوه تمرینات قایقرانان در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: قرار است پس از پایان دور بعدی لیگ در روز دوشنبه، اردوی تیم ملی کایاک تا ۲۶ اسفند ماه ادامه داشته باشد. همچنین در نظر داریم چند روز تعطیلی برای ملی‌پوشان بخاطر ایام عید نوروز در نظر بگیریم، اما این امر منوط به تصمیم کمیته فنی و محدودیت‌های جدید از سوی نهاد‌های بهداشتی و امنیتی در مورد ممنوعیت تردد به شهر‌ها است. جلسه کمیته فنی پس از پایان دور بعدی لیگ برگزار خواهد شد و باید شرایط را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که کمترین ریسک در خصوص ابتلا به کرونا قایقرانان را تهدید کند، زیرا جابجایی‌های بین شهری در شیوع بیشتر ویروس کرونا موثر است.

وی درمورد برگزاری مسابقات انتخابی برای گزینش اعضای تیم ملی کایاک برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در قاره آسیا تصریح کرد: قرار است مسابقات انتخابی برگزار شود، اما اجازه دهید درمورد این موضوع پس از پایان لیگ و صحبت کنیم، زیرا تصمیم نهایی در این خصوص هم برعهده کمیته فنی است. مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا از ۱۵ اردیبهست ماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و باید همه تیم‌ها برای مسائل مربوط به قرنطینه و پروتکل‌های بهداشتی، دو هفته زودتر از موعد در تایلند حاضر شوند. از طرفی دیگر باید تکلیف قایقرانان منتخب مشخص شود تا روند صدور روادید و ویزا نیز به تاخیر نیفتد.

اقلیمی در پایان با تقدیر از برگزارکنندگان لیگ برتر قایقرانی درباره میزان شانس تیم کایاک برای کسب سهمیه المپیک گفت: برگزاری لیگ حرکت قابل تقدیری است، اما باید لیگ پویا و منظم باشد تا نتیجه‌اش را ببینیم. در ادوار گذشته در تابستان بیشتر برنامه‌هایمان را انجام می‌دادیم و حتی رکوردگیری‌های اصلی نیز در آن موقع انجام می‌شد، اما هم اکنون با شرایط سردی آب و هوا در زمستان تمریناتمان را انجام می‌دهیم، ولی به تیم ایران امیدواریم و مطمئنم قایقرانان حاضر در مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد، تمام تلاششان برای حضور در المپیک توکیو را خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *