آخرین تلاش‌ پرسپولیسی‌ها برای صدور مجوز بازی ترابی

13:47 - 16 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۵۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیران پرسپولیس در تلاش هستند مجوز بازی ترابی مقابل صنعت نفت صادر شود.
در حالی که قرار است پرسپولیس تا ساعاتی دیگر در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان برود یکی از مسائلی که توجه بسیاری را به این بازی معطوف کرده است، حضور یا غیبت مهدی ترابی در زمین مسابقه است. با وجود اینکه ITC مهاجم سرخپوشان روز گذشته از سوی فدراسیون قطر صادر شد، بدهی‌های پرسپولیس به بازیکنان داخلی باعث بسته ماندن پنجره این باشگاه و بسیاری دیگر از تیم‌های لیگ برتری شده است.

سمیعی و شکوری در ۴۸ ساعت گذشته برای حل مشکل ترابی به صورت لحظه‌ای با مدیران فدراسیون و سازمان لیگ در تماس بوده‌اند تا با خرید زمان برای تسویه بدهی‌ها، مجوز بازی مهدی ترابی صادر شود. این اتفاق در شرایطی رخ داده که شهاب الدین عزیزی به دبیرکل، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون و کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ دستور داده که تمامی تصمیمات برمبنای قانون و بدون تضییع حقوق انجام شود. با این تفاسیر  و با توجه به صدور رای علیه پرسپولیس و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، شواهد نشان می‌دهد شانس مهدی ترابی برای حضور در بازی صنعت نفت با وجود سفر به آبادان کم باشد.

با این حال مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در حال رایزنی برای گرفتن فرصت از فدراسیون و باز شدن پنجره هستند. آنها اعتقاد دارند رای کمیته وضعیت در خصوص سوشا مکانی اشتباه است؛ چرا که او به خاطر رای کمیته اخلاق محروم شد، ولی به شایان مصلح مدافع سپاهان قول داده‌اند به زودی پولش را پرداخت کنند. از طرف دیگر  مدیریت جدید فدراسیون به‌ تازگی کارش را آغاز کرده‌اند و نمی‌خواهد از همین حالا تصمیم مصلحتی بگیرد و به همین خاطر بعید است در مقابل صنعت نفت مجوز ترابی برسد. با وجود تلاشی که سمیعی و شکوری انجام داده‌اند احتمال صدور مجوز بازی ترابی خیلی کم است، ولی باز هم با قطعیت نمی‌توان درباره این موضوع صحبت کرد.

 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *