رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پنجعلی: پرسپولیس اُفت نکرده/ خیلی‌ها در آبادان برای بُرد مشکل دارند

0:45 - 17 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۷۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت صنعت نفت در لیگ برتر خیلی خوب است؛ خیلی تیم‌ها در آبادان برای بُرد به مشکل می‌خورند.
محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیم خیلی خوب بازی کرد و همیشه که نمی‌شود بازی را بُرد. به این توجه داشته باشید که صنعت نفت میزبان بود و وضعیت حریف در لیگ برتر خیلی خوب است. خیلی تیم‌ها در آبادان برای بُرد به مشکل می‌خورند و گیر می‌کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس امروز گل نزد، چون فضا‌ها بسته بود و واقعا نمی‌شد گلزنی کرد. البته بستن فضا با دفاعی بازی کردن خیلی متفاوت است. در مجموع حامد لک خیلی خوب بازی کرد. کنعانی زادگان رفته رفته به شرایط قبل از مصدومیتش نزدیک می‌شود و نورالهی هم خیلی دونده ظاهر شد. سکو نشینی مهدی ترابی هم اشکالی ندارد؛ حالا این بازی شرایط نبود، ا‌ن‌شاالله از بازی بعد اضافه می‌شود.

پنجعلی در پاسخ به اینکه آیا بعد از پیروز‌های اقتصادی با این تساوی پرسپولیس به دوران اُفت باز می‌گردد، عنوان کرد: به نظرم تیم اُفت نمی‌کند. مهم نیست شما یک بر صفر پیروز می‌شوید یا پنج بر صفر، مهم این است که جام قهرمانی را بالای سر ببرید. در جریان لیگ هر بازی شرایط خودش را دارد و شما وقتی با نتیجه یک بر صفر برنده بازی باشید نشانگر این است که تمرکز دفاعی تیم‌تان خوب بوده است. برد اقتصادی یک اصطلاح است، مهم این است که در پایان سال چه کسی جام را بالای سر می‌برد.
 
بازیکن سال‌های دور پرسپولیس درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی تاکید کرد: نه تنها من بلکه نود درصد از پیشکسوتان پرسپولیس گل‌محمدی را باهوش و خوب می‌دانند. روزمه خوبی هم دارد و این شرایط تیمش هم، کار خوب او را نشان می‌دهد. سرمربی که با آن شرایط سخت، تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا بُرد، قطعا سرمربی خوب و موفقی است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *