گروسی: مطهری در ۵ دقیقه کار ۹۰ دقیقه را انجام داد/ جز احترام به عقیده مجیدی نمی‌توانم عکس‌العملی نشان بدهم

16:15 - 17 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۸۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مطهری در ۵ دقیقه کاری کرد که در ۹۰ دقیقه باید انجام شود، اما مهم این است که همیشه در خدمت تیم بوده است.
محسن‌گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با میزان در خصوص پیروزی استقلال و همکاری دوباره فرهاد مجیدی با آبی‌پوشان اظهار داشت: از نظر روانی شرایط استقلال تغییر کرده است. خصوصیات مجیدی طوری است که می‌تواند به تیم کمک کند. برای شروع، نتیجه خیلی خوبی بود، به نظرم شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود؛ البته فولاد هم می‌توانست برنده بازی باشد، اما از موقعیت‌هایش خوب استفاده نکرد.
 
وی درباره شرایط مهاجمان استقلال عنوان کرد: دیاباته هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده، اما شرایطش بهتر شده و خوب بازی کرد. از قایدی هم با توجه به بازی‌های قبلی انتظار بیشتری می‌رود. با توجه به شرایطی که برای قراردادش پیش آمده طبیعی است که کمی تمرکزش کمتر شده باشد. در مورد ارسلان مطهری باید گفت بعضی بازیکنان نیاز نیست نود دقیقه بازی کنند؛ مطهری در ۵ دقیقه کاری کرد که در ۹۰ دقیقه باید انجام شود، اما مهم این است که همیشه در خدمت تیم بوده و تا جایی که توانسته گلزنی کرده است. حداقل کاری که انجام داده در خدمت تیم بودن است.
 
*تصمیمات گذشته مجیدی را به پای جوانی می‌گذارم

بازیکن سال‌های دور استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود کمالوند پرسپولیسی است و آیا این موضوع در عملکردش در استقلال تاثیر منفی می‌گذارد، عنوان کرد: باید ببینیم مجیدی چه تفکراتی دارد. او با تجربه‌ای که از گذشته دارد دستیارانش را انتخاب کرده است. بهزاد غلامپور هم سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، اما آیا او استقلال کمک نکرد؟ یا محمدعلی یحیوی که مربی گلر‌های پرسپولیس شد. امروز این بحث‌ها مطرح نیست، جز احترام به عقیده مجیدی نمی‌توانم عکس العملی نشان بدهم. حق سرمربی تیم است که دستیارانش را انتخاب کند.

گروسی در رابطه با اینکه آیا ممکن است بازهم مجیدی در فشار‌ها استقلال را رها کند، تاکید کرد: مجیدی چه در زمان بازی و چه حالا که سرمربی شده خیلی باهوش است و ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان تیم دارد. از کسانی که کنار مجیدی حضور داشته‌اند پرسیده‌ام و گفتند از نظر فنی دانش بالایی دارد، اما با این اوصاف یا مشاور ندارد یا مشاوران خوبی ندارد که در لحظات سخت به او مشاوره بدهند. تصمیمات گذشته او را به پای جوانی می‌گذارم و امیدوارم این بار خوب نتیجه بگیرد؛ البته باید این نقصیه را رفع کند.
 
*امروز به فکری بد کردند فردا نوبت مجیدی و دیگران است

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه آیا بعضی بازیکنان در هفته‌های آخر با محمود فکری همکاری نمی‌کردند، گفت: اینقدر مسائل عجیب و غریب در فوتبال ایران دیده‌ایم که نمی‌توان با قطعیت گفت بعضی بازیکنان به بهانه مصدومیت و قرارداد این موارد در تمرین حاضر نمی‌شدند؛ ولی اگر واقعا این کار را کردند اشتباه بزرگی کردند. آن‌هایی که امروز با فکری این کار را کردند فردا با مجیدی همین کار را تکرار می‌کنند و در آینده با دیگران. تنها راهکار این است که خود سرمربی و مدیر باشگاه جلوی این بازیکنان را بگیرند.

وی در پایان اظهار داشت: محمود فکری یکی از بزرگان تیم استقلال است؛ او به استقلال آمد تا به نتایج تیم کمک کند و نتایج بدی هم نگرفت. فکری سرمایه استقلال است و نباید کاری کرد که از باشگاه زده شود و باید از او حمایت کرد. شاید او هم روزی مانند فرهاد مجیدی دوباره به استقلال بازگشت.
انتهای پیام/ 


ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
زنده با استقلال تهران
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
زنده با استقلال تهران
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *