فریدونی: جایگاه واقعی ذوب‌آهن نیمه بالای جدول است/ باز هم قصد جذب بازیکن داریم

12:32 - 18 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۹۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در لیست ورود و خرجمان ۴ بازیکن اضافه و یک بازیکن خارج شده است که به پیشرفت تیم کمک خواهد کرد.
مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با میزان درباره برتری تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل ماشین‌سازی و شرایط این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: با وجود اینکه شرایط ذوب‌آهن خیلی مطلوب نیست و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار داریم، اما به نظرم بازی خوبی ارائه دادیم و تغییراتی نیز در تیم داشتیم که کاملاً محسوس بود. بازیکنان از لحاظ شرایط روحی و روانی خوب بودند، همین امر از عوامل موفقیت و پیروزی مان در این بازی بود.
 
وی در خصوص لیست خروجی بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن و نفرات مورد نظر برای جذب گفت: در مجموع ۴ بازیکن به تیم اضافه شدند. پیمان رنجبری و رضا محمودآبادی از گل‌گهر، سینا اسدبیگی و امیرمحمد پناهی از لیام تهران از این دست بازیکنان بودند. البته باز هم قصد جذب بازیکن داریم که هنوز در این خصوص تصمیم قطعی گرفته نشده است. عرفان پور‌افراز هم بازیکنی است که از تیم ذوب آهن جدا خواهد شد.

مدیرعامل تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان با اشاره به جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر گفت: جایگاه اصلی ذوب‌آهن در جدول از نظر من نیمه به بالا است و سعی می‌کنیم این ضعف و اختلاف را برطرف کنیم. با توجه به ۲ گل زده شده در بازی مقابل ماشین‌سازی، روحیه بازیکنان مثبت شده است. مجتبی حسینی، سرمربی تیم نیز از لحاظ فنی در تلاش است تغییراتی برای ارتقا تیم ایجاد کرده تا در بازی‌های پیش رو خوش بدرخشیم. حسینی سرمربی خوبی است از او راضی هستم، چرا که در کارش بسیار جدی است و مطمئنم که موفق عمل می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *