توضیحات خبیری در مورد دلایل کناره گیری‌اش از هدایت شهروند ساری

14:53 - 17 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۰۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی مستعفی تیم فوتسال شهروند ساری در مورد علل جدایی اش از این تیم توضیحاتی ارائه داد.
محسن خبیری سرمربی مستعفی تیم فوتسال شهروند ساری در گفت‌وگو با میزان، در مورد اینکه چه شد در ابتدای فصل هدایت شهروند ساری را به عهده گرفت، اظهار داشت: به هر حال من هم مثل بقیه مربیان قبل از شروع فصل مذاکراتی را با چند باشگاه انجام دادم که خب به هر دلیلی به توافق نرسیدم تا نزدیک به شروع لیگ که با پیشنهاد از تیم بزرگ شهروند ساری مواجه شدم. بعد از یک جلسه صحبت با نجاریان برای همکاری قانع نشدم اما درادامه با وساطت برخی از دوستان مشترک و وعده های خوب ،با وجود میل باطنی و جهت کمک به نجاریان و فرصت کم تا شروع لیگ و شرایط خاصی که وجود داشت.(از خروجی زیاد بازیکنان سال قبل که حدود ده نفر بودند تا نداشتن پیش فصل مناسب) به پشنهاد شهروند ساری جواب مثبت دادم.

وی ادامه داد: با قول ایجاد شرایط مناسب برای موفقیت و حفط تیم در لیگ کار را شروع کردم و با دو جلسه تمرین به استقبال اولین بازی در کرج رفتیم. در آن بازی حتی در نیمه اول ۴ بر ۱ یک عقب افتادیم، ولی بازی درنهایت ۵ – ۵ به پایان رسید.

سرمربی مستعفی تیم فوتسال شهروند ساری افزود: به نظر اکثر کارشناسان عزیز باتوجه به اینکه در گروه سختی هم قرار داشتیم، نتایج نسبتا خوبی گرفتیم؛ اما در ادامه متاسفانه با عدم حمایت مسئولان و قول‌هایی که عملی نمی‌شد تمرکز بازیکنان بهم می‌ریخت و رفته رفته باعث پایین آمدن آستانه تحمل بازیکنان و تمرکز کافی برای مسائل فنی بوجود می‌آمد؛ البته باید یادآور بشوم که در این مدتی که در خدمت بازیکنان و کادرفنی بودم از بابت صبر و تلاش و همکاری آن‌ها کمال تشکر را دارم.

خبیری درباره مشکلات مالی شهروند هم گفت: من هم به همین دلیل و برای حمایت از بازیکنان و کادر فنی و از همه مهمتر تیم مردمی شهروند استعفا دادم که متاسفانه از طرف باشگاه مورد قبول واقع نشد. دوباره قول‌های دیگری داده می‌شد که اوج آن بازی بسیار مهم با فردوس قم در ساری بود که بازیکنان حتی درشروع بازی و بین دو نیمه به امید عمل به قول مسئولان بودند تا مسائل فنی، که متاسفانه محقق نشد. با نگاهی گذار به نتایج تیم این موضوع کاملا مشهود است.

وی در خصوص نتایج شهروند هم تاکید کرد: تیم شهروند باهمه این مشکلات می‌توانست با تدبیر خوب و به جا که یکی از آن‌ها بازی با البرز در ساری بود و سه امتیاز خانگی که می‌توانستیم به راحتی بگیریم و دومی هم بازی با فردوس قم و آن اتفاقات قبل از شروع بازی. به هر حال تیمی که با تیم پر مهره گیتی و کراپ مساوی می‌کند و تیم منصوری رو با اختلاف شکست می‌دهد مقابل فردوس قم با اختلاف و غیر فنی نتیجه را واگذار می‌کند.

سرمربی مستعفی شهروند در پایان گفت: جدول نتایج گویای همه‌ی شرایط در تیم است، من هم به جهت کمک به تیم و اینکه شاید تیم با یه شوک بتواند نتیجه بهتری گرفته و مدیران به قول‌های خودشان عمل کنند از سمت خود استعفا دادم و امیدوارم تیم دوست داشتنی شهروند در ادامه راه موفق باشد.

برچسب ها: شهروند ساری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *