رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روابط عمومی دادگستری استان فارس: اظهارات مطرح شده در کلیپ مبنای غیر کارشناسی دارد/ در خصوص رأی مذکور اعمال ماده ۴۷۷ صورت گرفته است

19:01 - 17 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۱۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
روابط عمومی دادگستری استان فارس در واکنش به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی اعلام کرد که اظهارات مطرح شده در این کلیپ مبنای غیر کارشناسی دارد.

- روابط عمومی دادگستری کل استان فارس در واکنش به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی و اظهارات غیر کارشناسی برخی افراد نسبت به پرونده قسمتی از اراضی واقع در بخش جویم لارستان اعلام کرد: پرونده مذکور با نظر موافق دادگستری استان جهت بررسی مجدد و اعمال ماده ۴۷۷ به تهران ارسال شده است.

روابط عمومی دادگستری کل استان فارس بیان داشت: حسب درخواست و گزارش رییس حوزه قضایی، فرآیند قضایی جدیدی در حوزه ریاست دادگستری استان آغاز گردید که نتیجه آن درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری از سوی دادگستری استان بوده و هم اکنون این پرونده در معاونت قضایی قوه قضائیه در شُرُف بررسی قرار دارد.

در این گزارش تصریح شده است: اظهار نظرات غیرکارشناسی برخی افراد و برانگیختن احساسات عمومی اقدامی نا صحیح است و کسانی که دلسوز استان می‌باشند قبل از انتشار هر گونه مطلبی دقت لازم را به عمل آورده و کمک نماید تا موضوعات از طُرق قانونی و نهاد‌های ذیصلاح مورد رسیدگی قرار گیرد.

در گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس بیان شده است: اظهارات افراد در کلیپ منتشر شده ناشی از عدم اطلاع کافی از روند قضایی پرونده است و لازم بود تهیه کنندگان این ویدئو پیش از هر گونه اظهار نظری اطلاعات کامل و دقیقی را از مرجع ذیصلاح یعنی دستگاه قضایی اخذ می‌نمودند.

گفتنی است در روز‌های اخیر کلیپی در فضای مجازی خطاب به ریاست معظم قوه قضائیه منتشر گردیده است که در آن به پرونده‌ای اشاره شده است که در حال حاضر پرونده مورد نظر در راستای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری در جریان بررسی قرار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *