جولان پیج‌های مجازی در پرورش‌اندام/ توزیع مدال‌های قهرمانان توسط ادمین‌های مجازی!

10:37 - 18 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۱۶۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قدرت پیج‌های مجازی در فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به قدری شده است که حتی ادمین‌های آنها در مسابقات قهرمانی کشور اقدام به توزیع مدال می‌کنند.

- در حالی که رسانه‌های رسمی کشور به عنوان مرجع و منبع اصلی تولید و پوشش اخبار در سطح کشور شناخته می‌شوند اما اخیراً رشد قارچ‌گونه و جولان پیج‌های مجازی بلای جان اطلاع‌رسانی شفاف در این زمینه شده است؛ موضوعی که گریبانگیر تمام رشته‌های ورزشی شده است.

یکی از فدراسیون‌هایی که از این موضوع لطمات شدید و جبران ناپذیری خورده است، فدراسیون نوپای بدنسازی و پرورش‌اندام است، فدراسیونی که به تازگی سکان هدایت آن به عبدالمهدی نصیرزاده رییس جوان و خوش فکر آن رسیده است.

این پیج‌ها در حالی در دوران مدیریت ناصر پورعلی‌فرد رییس پیشین این فدراسیون قدرت گرفتند که در آن زمان توجهی از سوی روابط عمومی این فدراسیون به رسانه‌های رسمی، خبرگزاری‌ها و حتی صداوسیما نمی‌شد تا آنها بیش از پیش مدعی شوند.

اما حالا با روی کار آمدن رییس جدید و تغییرات در روابط عمومی انتظار می‌رفت که جلوی این حاشیه‌سازی و جولان پیج‌های مجازی گرفته شود، اما بازهم در مسابقات قهرمانی کشور گه چندی پیش به میزبانی جزیره کیش برگزار شد در کمال تعجب شاهد این بودیم که این پیج ها حضور پرتعدادی داشتند و نقش بزرگی در حاشیه‌سازی ایفا کردند.

اما نکته جالب توجه این است که این پیج‌ها که اکثرا از سوی صاحبان شرکت‌های تولید کننده مکمل حمایت می‌شوند، به بنگاهی برای خبرپراکنی، حاشیه‌سازی و حتی درآمدزایی برای برخی خبرنگارنماها تبدیل شده است.

به نظر می رسد نصیرزاده و روابط عمومی اش برای جلوگیری از حواشی بیشتر و برطرف کردن برخی شائبه‌ها که از گذشته بابت همکاری با این پیج‌های بدون مجوز وجود داشته، باید فعالیت رسانه‌های مجازی در مسابقات ساماندهی کنند و فعالیت آنها زیر نظر فدراسیون و دارای چارچوب و محدود باشد نه اینکه به هر نحوی که دلخواهشان بود عمل کنند.

اما موضوع عجیب‌تر اینجاست که این پیج‌ها از سوی برخی افراد در داخل فدراسیون هم حمایت می‌شوند؛ تا جایی که در مسابقات کیش در اتفاقی عجیب شاهد بودیم از ادمین‌های مجازی برای اهدای مدال قهرمانان روی استیج هم دعوت شد!! شاید هیچ کجای دنیا سابقه نداشته حتی خبرنگاران رسمی و باتجربه هم به قهرمانان کشوری مدال اهدا کنند؛ چه برسد به ادمین‌های مجازی.

ظاهراً منافع برخی افراد نزدیک و داخل فدراسیون به منافع ادمین‌های این پیج‌ها گره خورده است که حتی حاضر هستند شأن رشته ورزشی خود را با این کارها پایین بیاورند.

به نظر می‌رسد نصیرزاده اگر بخواهد در مسیر هدایت این فدراسیون گام‌های درست و محکمی را بردارد در ابتدا باید مقابل این زیاده‌خواهی و بی‌قانونی بایستد چه بسا هر گامی که به عقب بگذارد گامی رو به جلو برای زیاده‌خواهی‌های بیشتر مجازی‌ها باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *