جمعی از نمایندگان مجلس از سایت‌های هسته‌ای بازدید می‌کنند

7:00 - 19 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۳۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از مجموعه‌های «راکتور تهران»، «فردو»، «نطنز»، «اراک» و «بوشهر» در برنامه کاری این کمیته قرار داد و احتمالاً بخشی از بازدیدها سال آینده انجام خواهد شد.
سارا فلاحی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برنامه‌های «کمیته هسته‌ای» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های پیش روی این کمیته بازدید از سایت‌های هسته‌ای است.

وی افزود: این کمیته می‌کوشد در پی این بازدید ارزیابی از فعالیت‌های فنی صورت گرفته داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طبق گفته مسئولان، ذی‌ربط قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت» اجرایی می‌شود، تصریح کرد: وظیفه داریم پیرو بازدید‌هایی که در دستور داریم، ببینیم گفتار مسئولان به چه میزان با عمل صدق می‌کند.

فلاحی با بیان اینکه همه مسئولان عزم جدی برای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دارند، بیان داشت: محور وحدت مجلس و دولت می‌تواند در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نمایان شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بازدید از مجموعه‌های «راکتور تهران»، «فردو»، «نطنز»، «اراک» و «بوشهر» در برنامه کاری «کمیته هسته‌ای» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار داد و احتمالا بخشی از این بازدید‌ها در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *