یوونتوس در فکر بازگرداندن مویزه کین به تورین

6:45 - 19 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۳۹۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سران باشگاه یوونتوس در نظر دارند مهاجم پیشین خود را به تورین بازگرداند.
- مویزه کین که این فصل در تیم پاری‌سن‌ژرمن عملکرد خوبی داشته و در ۱۹ بازی لوشامپیونه ۱۱ گل به ثمر رسانده، ممکن است در پایان فصل جاری به یوونتوس بازگردد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا؛ مدیران باشگاه یوونتوس قصد دارند کین را به جمع راه‌راه پوشان تورین بازگردانند، این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن هم بدش نمی‌آید قرارداد این مهاجم ایتالیایی را قطعی کند.

مویزه کین اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفته بود: من یوونتوس را فراموش نکرده‌ام و همیشه در قلب من خواهد بود. یووه اولین تیمی بود که به من اجازه داد اولین بازی حرفه‌ای‌ام را انجام دهم و این را هیچگاه فراموش نخواهم کرد. هر وقت هم که بتوانم بازی‌های یوونتوس را تماشا می‌کنم.

کین ۲۰ ساله که دوران حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۱۶ از یوونتوس آغاز کرد، پس از سه سال حضور در این تیم در تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۲۸ میلیون یورو راهی اورتون شد. او در تابستان اخیر هم در نهایت با قرارداد قرضی یک ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» مدعی شده؛ باشگاه اورتون در پایان فصل تنها در صورت دریافت پیشنهادی بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو حاضر به فروش مویزه کین است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *