ارز آوری و ایجاد اشتغال؛ نتیجه احیا کارخانه صنایع چوب‌وکاغذ مازندران

8:00 - 28 اسفند 1399
کد خبر: ۷۱۰۳۵۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کارشناس حوزه اقتصاد گفت: کارخانه‌های تولید کاغذ با رعایت اصل سودهی می‌تواند نقش مهمی در افزایش اشتغالزایی و ارز آوری برای کشور داشته باشد و ورود قوه قضائیه برای از سرگیری تولید با رعایت نکات محیط زیست می‌تواند اقدامی ارزشمند در جریان تولید کشور باشد
کامران ندری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان مازندران و بازدید از کارخانه صنایع چوب‌وکاغذ مازندران  اظهار کرد: کارخانجات تولید کاغذ را می‌توان در دسته کارخانه‌های مادر دسته‌بندی کرد و با توجه به تقاضا و تولیدات صادراتی آن نقش مهم در تأمین کاغذ مورد نیاز دارد و توقف فعالیت آن می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

این کارشناس حوزه اقتصاد بیان کرد: کارخانه‌های تولید کاغذ با رعایت اصل سودهی می‌تواند نقش مهمی در افزایش اشتغالزایی و ارز آوری برای کشور داشته باشد و ورود قوه قضائیه برای از سرگیری تولید با رعایت نکات محیط زیست می‌تواند اقدامی ارزشمند در جریان تولید کشور باشد.
 
وی افزود: در همه نقاط جهان با وضع قوانینی برای حفظ محیط زیست فعالیت واحد‌های صنعتی کنترل خواهد شد و در صورت رعایت این نکات مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت.

ندری ادامه داد: هجمه برای جلوگیری از فعالیت واحد‌های صنعتی به منظور حفاظت از محیط زیست، با توجه به رشد تکنولوژی و ابزار فنی دقیق برای بررسی عملکرد فنی این واحد‌ها محلی از اعراب ندارد، در این مواقع دستگاه‌های اجرایی و نظارتی می‌توانند با وضع مالیات و نظارت بر اجرای دقیق مولفه‌های زیست محیطی کار خود را ادامه دهند.

این کارشناس حوزه اقتصادی بیان کرد: قوه قضاییه به عنوان نهاد حاکمیتی می‌تواند نقش مهمی در اجرای نکات زیست محیطی کارخانه چوب و کاغذ مازندران داشته باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *