کاهش پرونده‌های اموال تملیکی/ افزایش سهم تولید داخلی کاغذ/ بهره‌برداری از ۳۰۷ پروژه صنعت آب و برق

23:35 - 26 اسفند 1399
کد خبر: ۷۱۰۷۲۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص کاهش پرونده‌های اموال تملیکی، افزایش سهم تولید کاغذ با راه اندازی کاغذ و چوب و تعلیق دو هفته‌ای ورود مسافران غیر ایرانی از عراق در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص کاهش پرونده‌های اموال تملیکی، افزایش سهم تولید کاغذ با راه اندازی کاغذ و چوب و تعلیق دو هفته‌ای ورود مسافران غیر ایرانی از عراق در منتشر شده است.


کاهش پرونده‌های اموال تملیکی پیرو هدف‌گذاری قوه قضائیه/ تعیین تکلیف بیش از ۴۵ هزار پرونده اموال منقول در یازده ماهه امسال

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در ۱۱ ماهه سال ۹۹ تعداد پرونده‌های تعیین تکلیف شده بیش از پرونده‌های ورودی به سازمان اموال تملیکی بوده و این بدان معنا است که سازمان توانسته از انباشت اموال منقول و غیرمنقول سنواتی و معوق بکاهد.


افزایش سهم تولید داخلی کاغذ پیرو مأموریت آیت‌الله رئیسی برای پیگیری راه‌اندازی شرکت صنایع چوب‌وکاغذ مازندران

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا گفت: روش‌های متنوعی برای تولید در این واحد صنعتی بدون آسیب به محیط زیست مانند استفاده از کاغذ بازیافتی، کاشت نهال‌های جدید، واردات مواد اولیه و نظارت دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، که می‌تواند نگرانی‌های زیست محیطی این واحد صنعتی را به طور کامل برطرف کند.


بهره برداری از ۳۰۷ پروژه صنعت آب و برق/سهم ۷۰ درصد بخش خصوصی از تامین مالی پروژه صنعت آب و برق

وزیر نیرو گفت: با احتساب طرح‌های امروز ۳۰۷ پروژه در صنعت آب و برق با سرمایه گذاری ۸۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


نرخ دیه سال آینده ۴۸۰ میلیون تومان تعیین شد

سخنگوی دستگاه قضا نرخ دیه قتل غیرعمد مسلمان برای سال ۱۴۰۰ را ۴۸۰ میلیون تومان اعلام کرد.


تعلیق دو هفته‌ای ورود مسافران غیر ایرانی از عراق

وزیر راه وشهر سازی گفت: هیچ فردی حق صدور بخشنامه در بخش حمل‌ونقل عمومی خارج از مصوبات ستاد ملی کرونا را ندارد و ظرفیت تست‌گیری در پایانه‌ها طی نوروز باید افزایش پیدا کند.


اهمیت یورو در بازار‌های جهانی/ از کشور‌های حوزه یورو تا نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

آلمان و فرانسه به‌عنوان مهم‌ترین کشور‌های حوزه یورو شناخته می‌شوند که تقریبا چهل درصد از ارزش جابجایی ارز یورو و حدود پنجاه درصد از کل تولید ناخاص داخلی منطقه یورو را به خود اختصاص داده‌اند.


ورود تحسین‌برانگیز قوه قضائیه به کاهش ریسک سرمایه‌گذاری با سامانه‌های «سجل محکومان مالی» و «استعلامات قوه قضائیه»

مشاور رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: هر گونه ابزاری که ریسک سرمایه گذاری را در کشور کاهش دهد، تصمیمی دقیق و تحسین برانگیز است و قوه قضائیه به درستی نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده است.


اهمیت یورو در بازار‌های جهانی/ از کشور‌های حوزه یورو تا نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

آلمان و فرانسه به‌عنوان مهم‌ترین کشور‌های حوزه یورو شناخته می‌شوند که تقریبا چهل درصد از ارزش جابجایی ارز یورو و حدود پنجاه درصد از کل تولید ناخاص داخلی منطقه یورو را به خود اختصاص داده‌اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *