ایجاد و تثبیت ۱۲ هزار شغل با ورود دستگاه قضا در سال جهش تولید در استان یزد

10:40 - 11 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۱۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار شغل در استان با ورود دستگاه قضا تثبیت و یا ایجاد شده است.

- غلامعلی دهشیری در دیدار نوروزی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال گذشته بر مسائل اقتصادی و معیشت مردم گفت: در سالی که گذشت دستگاه قضایی استان در حوزه حمایت از اشتغال و تولید اهتمام ویژه‌ای داشت.

وی افزود: با برگزاری مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدید‌های میدانی بیش از ۱۲ هزار شغل در سال گذشته در استان ایجاد و یا تثبیت شده است.

دهشیری با اشاره به برگزاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تصریح کرد: دستگاه قضایی استان جهت تحقق شعار سال و رفع موانع تولید تمام قد در میدان در کنار سایر دستگاه‌های متولی این حوزه قرار دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا برگزاری نشست با حضور مدیران و سرآمدان حوزه صنعت و اقتصاد جهت شناسایی مشکلات و رفع موانع تولید در دستور کار دستگاه قضا استان در سال جدید قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به کاهش محسوس پرونده‌ها در شعب تحقیق و داوری گفت: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار دستگاه قضا استان قرار دارد.

عالی‌ترین مقام قضائی استان یزد تصریح کرد: اجرای کامل سند تحول قوه قضاییه از اولویت‌های دستگاه قضا استان در سال جاری خواهد بود.

چشم انداز امنیتی، قضایی و فرهنگی استان ترسیم گردد

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد در این جلسه با بیان اینکه دستگاه قضا استان یزد باید چشم انداز امنیتی، قضایی و فرهنگی استان برای آینده را تدوین کند اظهار داشت: این کاری است که دشمنان به خوبی برای ما انجام داده اند، اما ما نسبت به آن غافل هستیم.

آیت الله ناصری در دیدار نوروزی با جمعی از اعضای شورای معاونین دادگستری کل استان یزد، افزود: اگر بنده برای خدا و کمک به خلق اوحرکت کنند به قرب خدا نائل می‌شود واین خلوص و نیت خدایی در زندگی انسان اثرات سازنده بسیاری خواهد داشت.

وی بر لزوم همکاری دستگاه‌ها جهت رفع موانع تولید در استان تاکید کرد و گفت: باید موانعی که در امور اقتصادی و معیشتی مردم مشکل ساز است را شناسایی و برای حل آن برنامه ریزی کرد.

آیت الله ناصری افزود: باید نسبت به جذب نخبگان برنامه داشت و از ظرفیت جوانان در جهت پیشرفت و آبادانی کشور بهره برد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا استان باید چشم انداز امنیتی، قضایی و فرهنگی استان برای آینده را تدوین کند اظهار داشت: این کاری است که دشمنان به خوبی برای ما انجام داده اند، اما ما نسبت به آن غافل هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *