رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان: افزایش امنیت غذایی کشور یکی از دستاورد‌های سفر آیت‌الله رئیسی به لرستان

11:34 - 11 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۱۵۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه کشت و صنعت لرستان در جهت رفع موانع تولید علاوه بر افزایش اشغال‌زایی و رشد شاخص‌های اقتصادی می‌تواند در جهت ایجاد امنیت غذایی نیز موثر باشد.
«ایرج دریکوندی» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به لرستان اظهار کرد: با توجه به دستاورد‌های مثبت سفر‌های اخیر آیت‌الله رییسی به استان‌های کشور، گروه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد چندین بار با ارسال دعوتنامه‌های به رئیس قوه قضاییه ایشان را برای بازدید از استان لرستان دعوت کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان تصریح کرد: عملکرد قوه قضاییه در دوره اخیر نشان از حمایت و توجه ویژه این نهاد حاکمیتی در خصوص موضوع تولید است که این رویکرد در سفر ایشان به استان لرستان ادامه داشته است.

وی افزود: مجموعه کشت و صنعت لرستان با وسعتی معادل دو هزار هکتار با داشتن بیش از ۷۰۰ کارگر نقش مهمی در اشتغالزایی و تولید محصولات استراتژیک در کشور دارد که متاسفانه در یک دوره به دلیل روش غلط خصوصی سازی با یک واگذاری ناصحیح مواجه شد و مشکلات فراوانی برای بخش‌های تولید آن ایجاد شد.

دریکوندی در پایان بیان کرد: بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه کشت و صنعت لرستان در جهت رفع موانع تولید علاوه بر افزایش اشتغال‌زایی و رشد شاخص‌های اقتصادی می‌تواند در جهت ایجاد امنیت غذایی نیز موثر باشد.


آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی سه‌شنبه ۱۰ فروردین در بیست و پنجمین سفر استانی خود به لرستان سفر کرد و مورد استقبال رسمی نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی لرستان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در مصاحبه خبرى پایان سفر به استان لرستان در پاسخ به سوالى در خصوص دستاوردهاى این سفر عنوان کرد: در بررسى‌ها نکته‌اى که در ارتباط با مسئله صنعت که یکى از امکانات مهم در استان لرستان است، دنبال کردیم این بود که متاسفانه با تعطیلى و نیمه تعطیلى برخى از کارخانجات، مواجه شدیم.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: حتما باید کارگروه‌هایى در استان و زیر نظر استاندار، وضعیت این کارخانه‌ها و واحدهاى صنعتى را پیگیرى کنند و آن‌هایى که مى‌شود به مدار تولید آورد، به مدار تولید بیاورند.

 

برچسب ها: رئیس قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *