رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تبدیل شدن لرستان به قطب کشاورزی غرب کشور در سایه حمایت قوه قضاییه

11:40 - 11 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۱۶۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
حمایت قوه قضاییه از واحد کشت و صنعت لرستان، در کنار پتانسیل بالای استان در بخش کشاورزی، می‌تواند نقش ویژه‌ای برای استان به همراه داشته باشد و لرستان را به قطب کشاورزی در غرب کشور تبدیل کند.
«جمال مومیوند» در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان لرستان اظهار کرد: در وهله اول سفر مقامات و مسولین به استان‌های کشور، باعث افزایش دلگرمی مردم و فعالان حوزه اقتصادی خواهد شد، سفر آیت الله رئیسی به عنوان رئیس یک نهاد حاکمیتی نشان از دغدغه حاکمیت برای افزایش تولید و بالا رفتن شاخص‌های اقتصادی در کشور دارد که در نهایت منجر به هم‌افزایی خواهد شد.

مشاور ریاست سازمان صنعت و معادن لرستان تصریح کرد: حمایت آیت الله رئیسی از بخش‌های تولیدی در کوتاه مدت و بلند مدت می‌تواند بر شکل فعالیت‌های اقتصادی تاثیر بگذارد، بخش‌های تولیدی که با موانع‌ای مواجه هستند به برکت حضور آیت الله رئیسی می‌توان این مانع زدایی صورت گیرد.

وی افزود: حمایت از واحد کشت و صنعت لرستان که در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه با تاکید فراوانی از سوی آیت الله رییسی همراه شد، می‌تواند در نهایت منجر به افزایش تولید اشتغال زائی و بالا رفتن سطح صادرات به کشور‌های همسایه مخصوصاً بازار عراق و سوریه شود.

مومیوند ادامه داد: با حضور آیت الله رئیسی در مسند ریاست قوه قضاییه علاوه بر تحولات شگفت در حوزه قضا شاهد نقش پررنگ برای احیای واحد‌های تولیدی بودیم و اهتمام ایشان برای ادامه فعالیت واحد‌های تولیدی که بنا به مشکلاتی که از واگذاری نادرست گریبانگیر ان‌ها شده اند، ستودنی است.

مشاور ریاست سازمان صنعت و معادن لرستان تصریح کرد: جریان تولید در کشور نیازمند حمایت همه دستگاه‌های اجرایی است و همکاری و هم افزایی از سوی دستگاه‌های دیگر برای اجرای دقیق رویکرد تکلیو محور قوه قضاییه است.

وی افزود: حمایت قوه قضاییه از واحد کشت و صنعت لرستان، در کنار پتانسیل بالای استان در بخش کشاورزی، می‌تواند نقش ویژه‌ای برای استان به همراه داشته باشد و لرستان را به قطب کشاورزی در غرب کشور تبدیل کند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی سه‌شنبه ۱۰ فروردین در بیست و پنجمین سفر استانی خود به لرستان سفر کرد و مورد استقبال رسمی نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی لرستان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در مصاحبه خبرى پایان سفر به استان لرستان در پاسخ به سوالى در خصوص دستاوردهاى این سفر عنوان کرد: در بررسى‌ها نکته‌اى که در ارتباط با مسئله صنعت که یکى از امکانات مهم در استان لرستان است، دنبال کردیم این بود که متاسفانه با تعطیلى و نیمه تعطیلى برخى از کارخانجات، مواجه شدیم.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: حتما باید کارگروه‌هایى در استان و زیر نظر استاندار، وضعیت این کارخانه‌ها و واحدهاى صنعتى را پیگیرى کنند و آن‌هایى که مى‌شود به مدار تولید آورد، به مدار تولید بیاورند.

برچسب ها: قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *