«خشم مردانه» جیسون استاتام در سینمای هالیوود

21:45 - 18 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۶۲۲
«جیسون استاتام» ستاره فیلم های اکشن سینمای هالیوود بار دیگر با فیلمی از «گای ریچی» کارگردان مطرح سینما به پرده نقره ای باز خواهد گشت.

- «جیسون استاتام» ستاره فیلم های اکشن سینمای هالیوود بار دیگر با فیلمی از «گای ریچی» کارگردان مطرح سینما به پرده نقره ای باز خواهد گشت. 

استاتام در فیلم سینمایی «خشم مردانه» نقش نخست را بر عهده دارد. این فیلم بازسازی یک فیلم سینمایی فرانسوی به نامکامیون حمل پول (فیلم ۲۰۰۴) به کارگردانی نیکلاس بوخریف است.

در خلاصه داستان خشم مردانه آمده است: داستان مردی مرموز را دنبال می‌کند که در یک شرکت حمل پول کار می‌کند و هر هفته وظیفه دارد صدها میلیون دلار را با یک کامیون حمل پول، در سطح لس‌آنجلس جابه‌جا کند. 

https://dlroozane.net/wp-content/uploads/2021/03/Wrath-of-Man.jpg

جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود، جفری داناوان، لاز آلونسو، جاش هارتنت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «خشم مردانه» به ایفای نقش پرداخته اند.

در اکتبر سال ۲۰۱۹ اعلام شد که گای ریچی مشغول نوشتن و کارگردانی این فیلم است و جیسون استاتهام به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شده‌است. فیلمبرداری از ماه نوامبر ۲۰۱۹ در لس آنجلس و لندن آغاز شد و در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ به اتمام رسید.

ریچی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی مانند قاپ‌زنی، قفل، انبار و دو بشکه باروت، راک‌ان‌رولا و شرلوک هلمز شناخته می‌شود.

گای ریچی به‌عنوان فیلم‌سازی صاحب‌سبک شناخته می‌شود. فیلم‌های ریچی پر از صحنه‌های پرالتهاب و همراه با دیالوگ‌های منحصربه‌فردی است که خشونت و طنز را با هم می‌آمیزد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *