«دومین نشان مردی» منتشر شد

17:30 - 14 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۶۷۷
«دومین نشان مردی» جدیدترین اثر مهرداد صدقی همزمان با ایام عید نوروز روانه بازار نشر شد.

- «دومین نشان مردی» جلد دوم کتاب آخرین نشان مردی اثر مهرداد صدقی یکی بهترین عیدانه‌های سوره مهر به مخاطب‌های خود است. مهرداد صدقی جایی درباره کتاب عنوان کرده است که هرکس این کتاب را بخواند حتما به هرکس که دوست دارد آن را هدیه می‌دهد چرا این را گفته؟ احتمالا پای یک ماجرای عاشقانه جذاب در میان آمده است و به قولی بعد خواندن کتاب به کسی که دوست دارید فکر می‌کنید. کتاب سرتاسر پر از فضای مفرح، شاد و نوستالژیک است که قطعا روز‌های عید خوانندگان کتاب را پربار و جذاب خواهد کرد. کتاب دومین نشان مردی در ۲۰۹ صفحه نگاشته شده و روانه بازار نشر شده است.

در کتاب آخرین نشان مردی، وقایع و موقعیت‌های طنزآمیز دوره دانشجویی به قلم مهرداد صدقی به رشته تحریر درآمده و برای افرادی که دوره دانشجویی را تجربه کرده‌اند یادآور خاطرات و همچنین برای افرادی که ذهنیتی از فضای دانشجویی ندارند، می‌تواند جذاب باشد. نویسنده کتاب را از زبان حامد، دانشجویی که در حال نوشتن پایان نامه خود است نقل می‌کند. هر روز و در هنگام نوشتن پایان‌نامه اتفاقات و بحث‌های جالبی پیرامون حامد اتفاق می‌افتد که روند نوشتن پایان‌نامه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و داستان را به طنز مبدل می‌کند.

این کتاب مجموعه داستان‌های طنزی است که با شخصیت‌های ثابت و رویداد‌های متوع طنزآمیز خلق شده است. همچنین نویسنده در نگارش تمام بخش‌های این اثر سعی کرده احساس آرامش و حس خوب زندگی را به مخاطبان انتقال دهد که با اتمام این کتاب در مخاطب همراه با لبخند، یک آرامش روحی و ذهنی ایجاد شود.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *