نیاز تیم ملی بوکس به برگزاری اردوی مشترک/ برنامه کادرفنی اجرایی می‌شود؟

11:43 - 17 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۴۲۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کادرفنی تیم ملی بوکس درخواست برگزاری یک اردوی مشترک پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به مسئولان فدراسیون ارائه کرده است.

- رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا از یکم خرداد در دهلی نو برگزار می‌شود و تیم ملی بوکس ایران جهت حضور قدرتمند در این رقابت‌ها اردوی خود را با ۱۴ بوکسور آغاز کرده است.

کادرفنی تیم ملی بوکس جهت کسب آمادگی بیشتر خواستار برگزاری اردوی مشترک با یک تیم اروپایی شده و مسئولان فدراسیون هم رایزنی خود را با کشور‌های ارمنستان و جمهوری آذربایجان انجام داده‌اند.

این مذاکرات هنوز به نتیجه نهایی نرسیده و چون کادرفنی تیم ملی بوکس معتقد است بهترین زمان ممکن برای برگزاری این اردوی مشترک اوایل اردیبهشت است، مسئولان فدراسیون زمان زیادی برای نهایی کردن این اردو ندارند.

با توجه به ارتباط خوب حسین ثوری با رئیس فدراسیون بوکس جمهوری آذربایجان این احتمال وجود دارد تا چند روز آینده حضور این تیم در ایران قطعی شود.

باید منتظر ماند و دید آیا بوکسور‌های ایران پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیای هند یک اردوی مشترک سطح بالا را تجربه می‌کنند یا تنها با حضور در تمرینات در رقابت‌های سنگین قاره کهن حاضر خواهند شد.


برچسب ها: بوکس تیم ملی بوکس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *