رشد دسته جمعی مجوز‌های معدنی در سال گذشته

13:07 - 17 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۵۳۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
داده‌ها و آمار‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از رشد دسته جمعی مجوز‌های معدنی از جمله تعداد پروانه اکتشاف، گواهی کشف و پروانه‌های بهره‌برداری است.
- بنا به اعلام شاتا، داده‌ها و آمار‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از رشد دسته جمعی مجوز‌های معدنی از جمله تعداد پروانه اکتشاف، گواهی کشف و پروانه‌های بهره‌برداری است.
 
در ۱۱ ماهه سال ۹۹، ۸۸۷ پروانه اکتشاف معدنی صادر شد که با احتساب صدور ۸۸۲ پروانه در مدت مشابه سال ۹۸، افزایش ۰.۶ درصدی در این حوزه داشته‌ایم.

همچنین صدور گواهی کشف معدنی ۲.۴ درصد افزایش داشت. بر این اساس در ۱۱ ماه سال ۹۹، تعداد ۴۷۰ فقره گواهی کشف صادر شد که این تعداد در ۱۱ ماهه ۹۸، تعداد ۴۵۹ فقره بوده است.

در بازه زمانی ذکر شده، ۵۶۶ فقره پروانه بهره‌برداری معدن صادر شد که با احتساب صدور ۵۲۶ فقره در مدت مشابه سال ۹۸ افزایش ۷.۶ درصدی را در این حوزه شاهد بودیم.

اشتغال پروانه‌های بهره‌برداری معدنی در ۱۱ ماهه سال ۹۹، تعداد ۴ هزار و ۵۶۳ نفر و در ۱۱ ماهه سال قبل از آن، ۴ هزار و ۴۱۶ نفر بوده است که در این بخش نیز رشد ۳.۳ درصدی را داشته ایم.

همچنین هزینه عملیات اکتشاف نیز ۱۱ درصد افزایش داشته است. بر این اساس هزینه عملیات اکتشاف در بازه زمانی گفته شده یک هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال و در ۱۱ ماهه سال ۹۸، مبلغ هزار و ۱۵ میلیارد ریال بوده است.
 

برچسب ها: صمت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *