مجوز برگزاری نخستین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور صادر شد

17:52 - 17 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۶۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مجوز برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور از سوی وزارت بهداشت صادر شده و این رقابت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر زندی، سرپرست برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اظهار داشت: ما از قبل تمامی موارد بهداشتی را در نظر گرفته بودیم و برنامه‌ریزی طی روز‌های اخیر برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده بود. در همین راستا و بعد از مذاکرات صورت گرفته بین رییس فدراسیون بدنسازی و مسئولان وزارت بهداشت، مجوز برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد.

وی افزود: رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با نگاه مثبتی که به این رشته ورزشی و این مسابقات داشتند، مجوز برگزاری مسابقات را در نامه‌ای به دکتر علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند.

سرپرست برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: از تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات در روز ثبت نام نتیجه منفی تست PCR که مربوط به ۴۸ ساعت قبل باشد را دریافت خواهیم کرد و هیچ فردی بدون اینکه تست منفی ارائه دهد، وارد سالن نخواهد شد. همچنین گندزایی و مراحل ضدعفونی، رعایت فاصله اجتماعی و دیگر مسائل مربوط به پروتکل‌های بهداشتی به صورت کاملا جدی و دقیق در مسابقات فیتنس اجرا خواهد شد.

زندی در پایان گفت: امیدوارم با تلاشی که فدراسیون بدنسازی انجام داده، بتوانیم اولین دوره مسابقات فیتنس را طی روز‌های ۱۹ و ۲۰ فروردین‌ماه به بهترین شکل در هتل اسپیناس پالاس برگزار کنیم. فردا (چهارشنبه) مراحل ثبت نام ورزشکاران نیز در همان محل مسابقات انجام خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *