برخورد خاور با ۳ خودروی پارک شده

9:32 - 18 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۷۵۰
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، از برخورد و تصادف شدید یکدستگاه خاور با سه وسیله پارک شده در محور اردستانی و ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده شد.

سرهنگ مجید رنجبر در گفت‌وگو با میزان گفت: در ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته در محدوده اردستانی به جنوب قبل از خروجی شهید همدانی یک دستگاه کامیونت خاور با سه دستگاه سوار پارک شده پژو، پراید و ۲۰۶ به شدت برخورد می‌نماید.

وی افزود: با توجه به اینکه این تصادف در معبر عبوری و لاین اصلی بزرگراه بوده و کامیونت خاور نیز به صورت نیمه واژگون درآمده بود، عبور و مروز در این محدوده به کندی صورت می‌گرفت و ایستادن و تماشا کردن دیگر رانندگان نیز بر کندی حرکت می‌افزود.

سرهنگ رنجبر گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در صحنه حضور یافتند و مشغول بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی گردیدند و به کمک جرثقیل توانستند این خاور را به حالت اولیه برگردانده و از محل خارج نمایند تا بار رافیکی آن محدوده به حالت عادی درآید.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص گردید عدم توجه به جلو باعث این حادثه گردیده که کامیونت خاور در این حادثه مقصر می‌باشد.

 رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس و فکر خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام حرکات و اقداماتی که باعث پرت شدن حواس آن‌ها گردد خودداری نمایند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پلیس تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *