سریال‌های رمضان ۱۴۰۰ تلویزیون را بشناسید

10:11 - 18 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۷۶۲
یکی از مهمترین مناسباتی که به دنبال خود استقبال و پیگیری زیاد مخاطبان را به همراه دارد، ماه مبارک رمضان است که هر ساله با نزدیک شدن به این ماه عزیز شاید اکثریت مردم به فکر این هستند که امسال رسانه ملی چه سریال‌هایی را برای شب‌های ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

- یکی از مهمترین مناسباتی که به دنبال خود استقبال و پیگیری زیاد مخاطبان را به همراه دارد ماه مبارک رمضان است که هر ساله با نزدیک شدن به این ماه عزیز شاید اکثریت مردم به فکر این هستند که امسال رسانه ملی چه سریال‌هایی را برای شب‌های ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

و رسانه ملی هم به رغم هر سال با برنامه‌ریزی به فکر تدارک سریال‌های متنوع برای شبکه های سیما بوده تا لحظات خوبی را هنگام افطار برای روزه داران رقم بزند امسال هم با وجود شرایط کرونایی از سال‌های دیگر مستثنی نبوده و با وجود تمام خطراتی ویروس کرونا برای انسان‌ها دارد اما عوامل سریال‌های تلویزیون اعم از بایزیگر، کارگردان تا گروه تولید و تدارکات با حفظ پروتکل‌های بهداشتی این خطرات را به جان خریده‌اند تا روزه‌داران از در شب‌های ماه مبارک رمضان از قرار هر ساله تلویزیون با آنها لذت ببرند و لحظات خوبی را به خاطر بسپارند.

در این گزارش به سریال‌های رسانه ملی که تا این لحظه برای پخش از شبکه های تلویزیونی قطعی شده اند خواهیم پرداخت که در ادامه خواهید خواند:

***شبکه یک سیما سریال احضار 

تصویربرداری سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما ادامه دارد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3042603_505.mp4']

با انجام ۸۰ درصد از تصويربردارى مجموعه تلويزيونى «احضار»، مراحل فنی هم‌زمان در حال انجام است تا مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده شود.

با پايان يافتن تصویربرداری بخش‌های شمال سريال، گروه هم‌اكنون در تهران مشغول ادامه كار هستند.

سریال‌های رمضان ۱۴۰۰ تلویزیون را بشناسید

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، على دهكردى، خيام وقار كاشانى، درسا بختيار، غزال نظر و صالح ميرزاآقايى نیز اضافه شدند.

سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

***شبکه دو سیما سریال بچه مهندس۴

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

گروه تولید این مجموعه با اتمام بخش‌های مربوط به شهر مشهد هم‌اکنون در پایتخت مشغول تصویربرداری سکانس‌های پایانی هستند.

سریال‌های رمضان ۱۴۰۰ تلویزیون را بشناسید

به گفته سعید سعدی، تصویربرداری این پروژه با وجود شیوع ویروس کرونا طی پنج ماه گذشته با دو گروه و در دو شیفت انجام شده تا تمامی قسمت‌های مجموعه برای پخش به موقع در ایام ماه رمضان آماده باشد.

var player = videojs('player_521246_3042014',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3042014',{},function (data) {}); }));

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند.

سریال «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، در ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

***شبکه سه سیما سریال یاور 

مجموعه تلویزیونی «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی و اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب به زودی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

شبکه سه سیما برای ایام ماه مبارک رمضان، پخش سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی را در جدول برنامه‌های خود قرار داده است.

سریال‌های رمضان ۱۴۰۰ تلویزیون را بشناسید

var player = videojs('player_119924_3042015',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3042015',{},function (data) {}); }));

این سریال ۳۰ قسمتی ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت‌ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

بازیگرانی که در سریال «یاور» ایفای نقش می‌کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده و اسماعیل محرابی.

داریوش ارجمند در این سریال در نقش یاور و امید علیمردانی در نقش رستم ایفای نقش کرده اند.

سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در شب های ماه رمضان بعد از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می شود.

***شبکه پنج سیما سریال رعد و برق

بهروز افخمی این بار موضوع سیل را دستمایه سریال قرار داده و از امروز تصویربرداری این پروژه از۲۰ کیلومتری جاده اهواز _ ماهشهر آغاز می‌شود.

سریال جدید افخمی پربازیگر است و در مراحل مختلف تصویربرداری بازیگران سینما و تلویزیون برای ایفای نقش به گروه بازیگران اضافه می‌شوند.در ادامه بخشی از پشت صحنه این مجموعه رمضانی را خواهید دید:

var player = videojs('player_602361_3042042',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3042042',{},function (data) {}); }));

پیش‌تولید سریال از مردادماه آغاز شده و تمام مناطق سیل‌زده از سال گذشته (‌استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و ...) در این اثر دیده می‌شود.

سریال‌های رمضان ۱۴۰۰ تلویزیون را بشناسید

شهرام قائدی، رضا توکلی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، کاوه سماک‌باشی، سپیده موسوی، ویدا موسوی، امیر موسوی بازیگرانی هستند که تاکنون برای ایفای نقش‌ها انتخاب شدند.

سریال «رعد و برق» به سفارش شبکه پنج سیما تهیه و تولید می‌شود.

سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی در شب‌های رمضان ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *