آیت‌الله جنتی: در انتخابات آینده مشارکت حداکثری داشته باشیم

13:14 - 18 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۸۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دبیر شورای نگهبان گفت: متاسفانه کرونا به سرعت در حال پیشروی و این بسیار نگران کننده شده است. امیدواریم که مسئولان و مردم با همکاری هم، هر چه زودتر وضعیت را کنترل کنند.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز چهارشنبه (۱۸ فروردین ۱۴۰۰) طی سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه امروز، با تبریک ایام شعبانیه و حلول سال جدید شمسی، ضمن توصیه به مردم برای استفاده بیشتر از روز‌های باقی مانده ماه شعبان، گفت: جوانان مومن زیادی در کشور حضور دارند و ما امید داریم که به دعا‌های خالصانه این جوانان و همت مضاعف مسئولان، مسائل و مشکلات کشور هر چه زودتر حل شود.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا و ابتلای هزاران نفر از مردم به این بیماری منحوس، تصریح کرد: متاسفانه دوباره تعداد زیادی از شهر‌های کشور به شدت درگیر کرونا شده‌اند؛ کرونا به سرعت در حال پیشروی است و این بسیار نگران کننده شده، ولی امیدواریم که مسئولان و مردم با همکاری هم، هر چه زودتر وضعیت را کنترل کنند.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و معلوم نیست که آیا مسئولان از اصلاح وضعیت موجود اقتصادی، ناتوان هستند یا اینکه اعتنایی ندارند؛ وضعیت برای اقشار کم درآمد جامعه، بسیار سخت شده و نرخ‌ها هر روز بالا می‌رود، مسئولان باید هر چه سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آیت‌الله جنتی به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: امسال ما انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی، میان دوره‌ای خبرگان و انتخابات شورا‌ها را در پیش داریم؛ امیدوارم که همه‌ی مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیری که اندیشیده شده در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند چرا که انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: تمام امور اجرایی و اداره کشور برعهده رئیس جمهور است و اگر فردی توانمند به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، حتما می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

دبیر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد: هر کاری از دست شورای نگهبان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برآید، دریغ نخواهد کرد و به نظر می‌رسد که وقتی ما در این وضعیت سخت اقتصادی همراه و هم‌درد مردم هستیم، می‌توانیم مسئولان امر را فراخوانده و از آن‌ها بابت شرایط فعلی توضیح خواسته و تذکرات لازم را بدهیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *