ثبت‌نام ۳۷ داوطلب انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان در قم

15:08 - 18 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۹۴۰
فرماندار قم با اشاره به امکان ثبت نام داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان از حوزه‌های انتخابیه تهران، مازندران و خراسان رضوی در فرمانداری قم گفت: از روز نخست ثبت نام از داوطلبان میاندوره‌ای مجلس خبرگان تاکنون حدود  ۳۷ نفر ثبت نام کرده‌اند.
مرتضی حیدری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به امکان ثبت نام داوطلبان دومین میاندوره‌ای مجلس خبرگان از حوزه‌های انتخابیه تهران، مازندران، خراسان رضوی در فرمانداری قم اظهار داشت: از روز نخست ثبت نام از داوطلبان میاندوره‌ای مجلس خبرگان تاکنون حدود  ۳۷ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در میان ثبت نام کنندگان برای شرکت در انتخابات  دومین میاندوره ای‌دوم مجلس خبرگان ۷ نفر از حوزه قم، ۴ نفرداوطلب خراسان رضوی از قم ثبت نام کرده اند.

حیدری تاکید کرد: ۴ نفر داوطلب از مازندران برای استان مازندران از قم ثبت نام کرده‌اند و همچنین ۲۲ نفر از داوطلبان این انتخابات هم برای حوزه انتخابیه تهران از فرماندری قم ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار قم با اشاره به ادامه ثبت نام از داوطلبان این انتخابات تا پایان وقت قانونی اظهارداشت: آیت الله سعیدی و نیز حجت الاسلام ناصر رفیعی واعظ و سخنران کشوری  ثبت نام کرده‌اند که اسامی در زمان قانونی مقرر اعلام خواهد شد.
 
ثبت نام از داوطلبان دومین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ۱۳ فروردین آغاز شده و ۱۹ همین ماه ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *