پرسپولیس - نساجی؛ نبرد کرونایی پیش درآمد حضور در لیگ قهرمانان آسیا

0:45 - 19 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۹۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی شروع کننده هفته بیستم لیگ برتر فوتبال خواهند بود.

- هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در حالی از امروز با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی آغاز می‌شود که بازی تیم‌های استقلال و صنعت نفت که قرار بود در آبادان برگزار شود به دلیل شرایط قرمز کرونایی این و بیم استقلالی‌ها از ابتلا به این ویروس در آستانه لیگ قهرمان آسیا به تعویق افتاد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که هفته قبل به دلیل تساوی مقابل پدیده در مشهد صدر جدول را از دست دادند برای بازگردان آب رفته به جوی چاره‌ای جز پیروزی در این مسابقه و امید به توقف سپاهان مقابل. ندارند.

پرسپولیس که این روز‌ها تمام نیرو‌های بالقوه و بالفعل خود را در اختیار دارد در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد و انتظار می‌رود با در اختیار داشتن تمام بازیکنانش در آمادگی کامل روز سختی برای شاگردان ساکت الهامی در ورزشگاه آزادی رقم بزنند.

سرخپوشان که در دیدار هفته گذشته موقعیت‌های زیادی روی دروازه پدیده ایجاد کردند، اما تنها یک بار موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا با تساوی زمین مسابقه را ترک کنند.

از سوی نساجی این روز‌ها با تفکرات ساکت الهامی اوج گرفته و در سه دیدار اخیر در لیگ و جام حذفی موفق به شکست حریفانش شده است. قائم‌شهری‌ها هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و نفت مسجدسلیمان را در خانه‌اش با دو گل مغلوب کردند تا گام بلندی برای فرار از قعر جدول بردارند، اما این پایان ماجرا برای تیم «امیدِ شهرِ خسته» نیست چرا که آن‌ها به امتیازات بیشتری برای بقا در لیگ برتر نیاز دارند.

اما در این بین ابتلای 10 نفر از اعضای نساجی به کرونا کار را برای این تیم سخت‌تر می‌کند و حتی می‌تواند تهدیدی برای پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

باتوجه به اینکه پرسپولیس برای قهرمانی و نساجی برای فرار از سقوط مبارزه می‌کنند، شاید تساوی در این دیدار به کار هیچکدام از دو تیم نیاید، اما کسب یک امتیاز در خانه ترسناک‌ترین میزبان لیگ غنیمت و سوغات بزرگی برای تیم الهامی می‌تواند باشد تا آن‌ها را به دیدار‌های آینده امیدوارتر کند.

سرخ‌پوشان تا بدین جای فصل ۱۰ دیدار را در ورزشگاه آزادی میزبانی کرده‌اند که در ۸ مسابقه موفق به کسب پیروزی شده و در ۲ دیدار هم به تساوی دست یافته‌اند تا این تیم به تنها تیم بدون شکست لیگ برتر و مقتدرترین تیم در دیدار‌های خانگی تبدیل شود.

تیم فوتبال پرسپولیس هم اکنون با ٣٨ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت است. نساجی مازندران نیز با ۱۶ امتیاز پانزدهم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *