رفع موانع تولید و مشکلات صنعت‌گران استان زنجان با همکاری دستگاه قضا

15:36 - 19 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۵۰۰۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار زنجان گفت: توفیقاتی که در استان زنجان جهت تسهیل و رفع موانع تولید ایجاد شده است، حاصل تلاش مجموعه دستگاه‌های عضو در شورای تامین استان از جمله دستگاه قضایی بوده که ورود مناسبی به مسائل داشته‌اند و  کمک کار ما در رفع موانع و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان بوده‌اند.
فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همکاری دستگاه قضا با استانداری زنجان برای رفع موانع تولید اظهار داشت: دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی برای رفع موانع تولیدکنندگان ورود خوبی داشته است و ما در سایه ورود به‌موقع و دقیق‌شان توانسته‌ایم در رفع مشکلات هماهنگ عمل کنیم و موفق باشیم.

وی افزود: توفیقاتی که در استان زنجان جهت تسهیل و رفع موانع تولید ایجاد شده است، حاصل تلاش مجموعه دستگاه‌های عضو در شورای تامین استان از جمله دستگاه قضایی بوده که ورود مناسبی به مسائل داشته‌اند و  کمک کار ما در رفع موانع و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان بوده‌اند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اعضای شورای تامین استان زنجان، یک مجموعه هماهنگ هستند، گفت: این همکاری‌ها منجر شد در سال گذشته افتتاح‌هایی  بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان داشته  باشیم که ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن در بخش تولید و صنعت بود و توانستیم بخش مهمی از واحد‌های تولیدی که بین ۴ سال تا ۱۲ سال تعطیل شده بودند را به چرخه تولید بازگردانیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *