آرسنال آماده فروش لاکازت

4:45 - 19 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۵۰۱۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه آرسنال گزینه فروش مهاجم فرانسوی‌اش را در نظر دارد.

- بر اساس گزارش سایت «۹۰ مین»؛ الکساندر لاکازت در مسیر جدایی از توپچی‌های لندن است چرا که سران باشگاه آرسنال آماده فروش او در تابستان پیش‌رو هستند. طبق این گزارش؛ آرسنال به پیشنهاد‌هایی که برای این مهاجم فرانسوی خواهد شد، گوش فرا می‌دهد تا از این طریق بخشی از بودجه لازم برای خرید بازیکنان جدید را فراهم کند.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی الکساندر لاکازت از آرسنال در پایان فصل جاری منتشر شده بود و از باشگاه‌هایی همچون رم، سویا، موناکو و اتلتیکومادرید به عنوان مقاصد احتمالی او یاد شده بود.

میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌های لندن هم اخیراً درباره شایعاتی که درباره آینده حرفه‌ای مهاجم فرانسوی‌اش منتشر شده، گفتبه بود: واقعاً از لاکازت راضی هستم و ما درباره تمدید قرارداد به زودی با او مذاکره خواهیم کرد و خواهیم دید که در نهایت به چه نتیجه‌ای خواهیم رسید.

این مهاجم فرانسوی در تابستان ۲۰۱۷ با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش ۴۱.۵ میلیون یورو از لیون به آرسنال پیوست و تاکنون در ۱۶۲ بازی از رقابت‌های مختلف ۶۱ گل برای توپچی‌های لندن به ثمر رسانده است.

لاکازت که این فصل در ۳۵ بازی از رقابت‌های مختلف برای توپچی‌های لندن به میدان رفته و آمار ۱۳ گل‌زده و سه پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است، تا سال ۲۰۲۲ با آرسنال قرارداد دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *