اختر: میزبانی عربستان به نفع کادرفنی استقلال است

0:45 - 20 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۵۰۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برگزاری متمرکز بازی‌ها در عربستان برای کادرفنی بهتر است. چون دیگر دغدغه سفر به کشور‌های دیگر، امکانات و زمین تمرین ندارد.

ادموند اختر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیش‌بینی اش از شرایط تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شاید روی کاغذ قرعه استقلال سخت باشد؛ اما استقلال همیشه در زمین مسابقه توانایی‌اش را نشان داده است. به خاطر همین کیفیت بازی‌ها، آبی‌پوشان پرافتخارترین تیم آسیایی ایران هستند. از طرف دیگر برگزاری متمرکز بازی‌ها در عربستان برای کادرفنی بهتر است. چون دیگر دغدغه سفر به کشور‌های مختلف، امکانات و زمین تمرین ندارد و این فایده بازی‌های متمرکز است که باید از آن استفاده کرد. بعد از چند روز هم با آب‌وهوای جده منطبق می‌شوند.

وی در خصوص عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: فرهاد مجیدی به تازگی هدایت استقلال را به عده گرفته است هنوز زود است که قضاوت قطعی درباره عملکردش داشته باشیم، اما استقلال در همین چند هفته بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشته است. استقلال در زمانی که فکری هدایت تیم را به عهده داست نتایج بدی نمی‌گرفت؛ اما بازی زیبایی را هم به نمایش نمی‌گذاشت. به نظرم مجیدی برای ارائه بازی زیبا بیشتر تلاش کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی استقلال مقابل صنعت نفت لغو شد نزدیک به ۱۳ روز در شرایط مسابقه قرار ندارد و تا بیست و هفتم فروردین که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. این مورد کمی باعث نگرانی‌ام شده. ان‌شاءالله با تدبیر کادرفنی از این موضوع هم عبور کنیم.

اختر در مورد قرعه‌کشی جام حذفی و تقابل آبی‌پوشان با ذوب‌آهن تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید قرعه برایش فرقی داشته باشد. می‌خواهد تیم دسته سومی باشد، دسته دوم یا لیگ برتری باید در همه بازی‌ها برای برد وارد زمین مسابقه شود و به هدفش برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در سال‌های اخیر تغییرات مدیریتی زیادی در استقلال داشته‌ایم. ثبات درمدیریت می‌تواند به هر تیمی از جمله استقلال کمک کند. حداقل کاری که مدیران در چند وقت اخیر باید انجام بدهند تزریق آرامش به تیم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *