انتخابات مجلس آینده باید عرصه مشارکت چشمگیر زنان باشد

9:20 - 01 شهريور 1393
کد خبر: ۳۰۲۲
خبرگزاری میزان: رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: یکی از نمادهای مشارکت زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی انتخابات است و انتخابات مجلس آینده هم باید عرصه مشارکت چشمگیر زنان باشد.

: رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: یکی از نمادهای مشارکت زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی انتخابات است و انتخابات مجلس آینده هم باید عرصه مشارکت چشمگیر زنان باشد.

به گزارش گروه سیاسی ، جلسه ماهانه شورای زنان بنیاد امید ایرانیان با حضور محمدرضا عارف، رئیس بنیاد و مسئولان شاخه زنان دفاتر استانی برگزار شد.

عارف در این نشست بر ضرورت فعال‌تر شدن شاخه زنان دفاتر استانی بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد و گفت: یکی از نمادهای مشارکت زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی انتخابات است و انتخابات مجلس آینده هم باید عرصه مشارکت چشمگیر زنان باشد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه فعالیت سیاسی بانوان نباید تنها معطوف به زمان انتخابات باشد، خاطرنشان کرد: زنان باید با نگاه بلند مدت به فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی بپردازند.

عارف ادامه داد: شاخه زنان بنیاد امید ایرانیان در طول مدت فعالیت های خود با توجه به نیاز جامعه برنامه های مفیدی برای توانمند سازی زنان برگزار کرده است که انشالله در آینده شاخه زنان بنیاد امید ایرانیان در استان ها نیز با توجه به ظرفیت استانی و شناسایی زنان کارآمد مشاوران موثری برای مدیران استانی در حوزه مسائل اجتماعی باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *