آزادی گروگان در کمتر از ۲۴ ساعت در تهران

13:28 - 19 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۵۱۲۴
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۳ آدم ربا و آزادی یک گروگان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
- سردار کیومرث عزیزی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: حوالی ساعت ۱۴ روز هجدهم فروردین سال جاری یک فقره آدم ربایی در روستای آب باریک شهرستان ورامین اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم گشت پلیس در محل زنی جوان از اتباع افغانی سراسیمه اعلام داشت ۳ نفر از اتباع افغانستانی که از دوستان همسرش هستند روز گذشته به علت اختلاف خانوادگی به درب منزلش مراجعه و شروع به سر و صدا و درگیری لفظی با همسرش می‌کنند و محل را ترک می‌کنند و پس از چند دقیقه همسرش از منزل خارج و دیگر بازنگشته است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات با بررسی دقیق اظهارات زن جوان تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و به اطلاعاتی از اعضای این باند آدم ربا دست یافتند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با تلاش بی وقفه پلیس سرانجام تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری کار گسترده اطلاعاتی ۳ نفر عامل آدم ربایی را شناسایی و دستگیر می‌کنند و محل اختفاء گروگان را در شهرستان "ملارد" غرب استان تهران شناسایی و عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس اطلاعات استان پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و گروگان را در کمتر از ۲۴ ساعت در یک چهاردیواری محبوس شده آزاد کردند.

بنابر اعلام سایت پلیس، سردار عزیزی خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان مشخص شد که انگیزه آنان از این عمل مجرمانه اختلافات خانوادگی بوده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

برچسب ها: پلیس امنیت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *