برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۷ خلبان شهید در کرمانشاه

14:46 - 19 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۵۱۵۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم گرامیداشت ۱۷ خلبان شهید نیروی هوایی ارتش در استان کرمانشاه و نکوداشت امیر سرتیپ دوم خلبان فرج الله برات پور برگزار شد.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش،مراسم گرامیداشت ۱۷ خلبان شهید نیروی هوایی ارتش در استان کرمانشاه و نکوداشت امیر سرتیپ دوم خلبان فرج الله برات پور برگزار شد.
 
امیر سرتیپ فرهاد آریانفر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۱۷ خلبان شهید نیروی هوایی ارتش در استان کرمانشاه و نکوداشت امیر سرتیپ دوم خلبان فرج الله برات پور، گفت: استان کرمانشاه نماد استقامت، پایداری و دیار پهلوان خیز است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح بازوان نیرومند و پنجه‌های قوی ملت ایران اسلامی است، افزود: شهدا رفتند و حراست و امنیت از جمهوری اسلامی را به عنوان یک ودیعه به امانت نزد ما سپردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: این آب و خاک آمیخته با شهادت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است که برای حراست از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

امیر سرتیپ آریانفر با بیان اینکه چهره‌های ماندگار بسیاری در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح کشور اعم از ارتش، سپاه و مرزبانی تا آخرین قطره‌های خون از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به عملیات حمله به الولید (اچ ۳) و لیدری امیر سرتیپ دوم خلبان برات پور گفت: امیر برات پور پس از اجرای موفقیت‌آمیز بزرگترین عملیات هوایی جهان بیان کرد که ما مرد جنگ هستیم و مردانه می‌جنگیم.

فرمانـده قرارگاه عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور با بیان اینکه پیشکسوتان نماد استقامت، پایداری و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: این پیشکسوتان در حمله ناجوانمردانه رژیم بعث از آب و خاک این مرز و بوم حراست کردند.

وی بیان کرد: سربازان این آب و خاک خدمتگزار مخلص نظام و مطیع ولایت فقیه هستند و پرچم اسلام را برافراشته را نگه می‌دارند.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *