بلاتکیلفی در پرداخت بدهی 500میلیاردی به پیمانکاران/ 600 نقطه حادثه خیز بهسازی می‌شود

10:08 - 01 شهريور 1393
کد خبر: ۳۰۳۶
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل نگهداری راه و ابنیه وزارت راه و شهرسازی بدهی معوق وزارت راه و شهرسازی را به پیمانکاران حوزه راهداری در کشور 500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدهی وزارت راه وشهرسازی به پیمانکاران از سال های گذشته است که تا کنون پرداخت نشده است.

: مدیر کل نگهداری راه و ابنیه وزارت راه و شهرسازی بدهی معوق وزارت راه و شهرسازی را به پیمانکاران حوزه راهداری در کشور 500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدهی وزارت راه وشهرسازی به پیمانکاران از سال های گذشته است که تا کنون پرداخت نشده است.

عزیر فیلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، تعداد پروژه های عمرانی نیمه تمام را در حوزه راهداری 80 درصد از کل پروژه های عمرانی اعلام کرد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته اولویت براتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در سال جاری است و تنها 20 درصد از کل پروژه ها در سال جاری جدید است.

مدیرکل نگهداری راه و ابنیه وزارت راه و شهرسازی با تاکید برلزوم اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه راهداری عنوان کرد: هم اکنون یکی از دلایل اصلی افزایش تعداد پروژه های نیمه تمام در این حوزه عدم پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران است.

فیلی، در ادامه میزان اعتبار عمرانی را بهسازی و روکش آسفالت جاده ها یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه 650 پروژه تعریف شده است که از ابتدای سال جاری تا کنون تنها 20 درصد از اعتبارات در نظر گرفته شده تخصیص یافته است.

وی، در خصوص روند پیشرفت فیزیکی پروژه فوق تصریح کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه فوق بالغ بر 50 درصد است.

مدیرکل نگهداری راه و ابنیه فنی وزارت راه و شهرسازی، در ادامه از بهسازی 600 نقطه حادثه خیز در جاده های کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: به منظور بهسازی نقاط حادثه خیز به 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که طی سال جاری 100 میلیارد تومان از آن تخصیص یافته است. این در حالیست که پیشرفت فیزیکی این پروژه بالغ بر 40 درصد است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *