رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام‌های تسلیت احزاب سیاسی در پی درگذشت سردار حجازی

16:29 - 30 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۸۱۵۵
شخصیت ها، احزاب و جریانات سیاسی در پیام های جداگانه ای عروج شهادت گونه جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه  را تسلیت گفتند.
- شخصیت ها، احزاب و جریانات سیاسی در پیام های جداگانه‌ای عروج شهادت گونه  سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه  را تسلیت گفتند. 
 
پیام تسلیت آیت الله اختر‌ی در پی در گذشت سردار حجازی
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (آیه ۲۳ سوره احزاب)

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

نقش محوری سردار حجازی در نیروی مقاومت بسیج و دفاع از امنیت داخلی و همچنین دفاع از مرز‌های کشورمان، مقابله با داعش و گروه‌های تروریستی و تقویت دفاع موشکی بی بدیل بود که با فرماندهی یکی از محور‌های مقاومت در منطقه و فلسطین تاثیرگذاری بسیاری داشت.

سردار حجازی یکی از چند چهره‌ای بود که در کنار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رژیم صهیونیستی از نامشان هراس داشت، زیرا با تقویت جبهه مقاومت و فرماندهی آنان در منطقه بار‌ها لرزه بر اندام این رژیم منحوس و جنایتکار انداخت.

اینجانب مصیبت وارده را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده محترم آن مرحوم و بستگان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان و خدای سبحان برای ایشان همجواری با شهیدان و عفو و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و عزت الهی مسئلت می‌نمایم.


شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درگذشت سردار «حجازی» را تسلیت گفت
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ...

با تأثر و تأسف فراوان، خبر عروج سردار رشید اسلام، مجاهد خستگی‌ناپذیر و راسخ جبهه مقاومت، سردار سید محمد حجازی را دریافت کردیم.

چهره عزیز و دوست‌داشتنی بسیجیان، از فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مؤسسان سپاه اصفهان در بدو انقلاب، برادر شهید و همرزم شهدای والامقامی، چون حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی و معتمد و یار دیرین حاج قاسم سلیمانی در ماموریت‌ها و مسئولیت‌های مهم نیروی قدس سپاه؛ اکنون به حسب ظاهر در میان ما نیست و بی‌شک با یاران شهیدش هم‌نشین شده است.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی و همه اعضای این تشکل انقلابی در سراسر کشور، این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شهید پرور ایران سربلند، فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده بزرگوار آن فقید و همه بسیجیان و دلبستگان به فرهنگ جهاد و شهادت تسلیت و برای بازماندگان اجر و صبر جمیل مسئلت می‌نماید.

بی گمان ملت قدر شناس ایران اسلامی در آینده یاد آن سردار جانباز پرافتخار را فراموش نخواهند کرد و با عمل به وظیفه انقلابی و سیاسی خود در همه عرصه‌ها، به حفظ ارزش‌های مورد نظر همه شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، از جمله سردار حجازی اهتمام خواهند داشت.

رحمت و مغفرت و رضوان الهی و هم‌نشینی با سید و سرور شهدای اسلام، حضرت حسین بن علی (ع) بر روح پرفتوح این سردار مجاهد و پرافتخار اسلام و ایران باد.
 
محمدرضاباهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسیمن در پیامی نوشت: 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون

عروج شهادت گونه سردار سرافراز اسلام سید محمد حجازی را به محضر مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا و نیز ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. امیدوارم خداوند متعال درجات این پیشکسوت جهاد و شهادت را متعالی گرداند و به خانواده محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *