رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت سردار سیدمحمد حجازی

18:14 - 30 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۸۱۸۲
تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

- طبق اعلام آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت و عنوان کرد: تلاش‌های ارزنده و ماندگار این مرد خستگی‌ناپذیر در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری، برگ زرین دیگری در کارنامه مجاهدت‌های سپاه پاسداران و خدمت به آزادمردان جهان بوده است.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

برادر عزیز؛ سردار سرافراز سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
فرمانده مقتدر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم.
خبر ناگوار عروج مجاهد خط‌شکن و ولایت‌مدار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید محمد حجازی؛ جانشین نیروی قدس سپاه و یار دیرین سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی؛ موجب ناراحتی و تأثر خاطر شد.
حضور مستمر این مرد خستگی‌ناپذیر، با روحیه اخلاص و ازخودگذشتگی در میدان‌های جنگ و جهاد، به ویژه تلاش‌های ارزنده و ماندگار در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری، برگ زرین دیگری در کارنامه مجاهدت‌های سپاه پاسداران و خدمت به آزادمردان جهان بوده است. تاریخ بشریت جان‌فشانی‌های حاج قاسم عزیز و یارانش در نابودی داعش را از یاد نخواهد برد.
ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی‌مدظله العالی، جناب‌عالی و خانواده محترم، در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیّة والثناء، از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد مخلص و باصفا، رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با هم رزمان شهیدش مسألت می‌نمایم.

تولیت آستان قدس رضوی
احمد مروی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *