نماینده ولی فقیه در گیلان: کارگران «صنایع پوشش ایران» و «رشت الکتریک» با بازداشت متهمان پرونده این ۲ کارخانه امیدوار شده‌اند

10:00 - 05 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۳۴۹
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: کارگران و کارکنان ۲ کارخانه «صنایع پوشش ایران» و «رشت الکتریک» که سال‌ها کسب و کار آن‌ها آسیب دیده بود از بازداشت متهمان پرونده این دو کارخانه امیدوار و شاد شده‌اند.
آیت‌الله «رسول فلاحتی» در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان گیلان بیان داشت: طبیعی است سفر رئیس قوه قضاییه به استان‌های کشور از جمله گیلان بازتاب داخلی و بیرونی در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه به گیلان مردم، سمن‌ها(NGO) و کارگران بویژه در شرکت «کارخانه صنایع پوشش ایران» بسیار خوشحال و امیدوار شدند.

وی افزود: کارگران و کارکنان ۲ کارخانه «صنایع پوشش ایران» و «رشت الکتریک» که سال‌ها کسب و کار آن‌ها آسیب دیده بود از بازدداشت متهمان پرونده این دو کارخانه امیدوار و شاد شده‌اند.

فلاحتی در پایان بیان داشت: مردم وقتی مشاهده می‌کنند نظام و دستگاه قضایی با اخلالگران و مفسدین در سیستم مالی اقتصادی کشور قاطعانه برخورد می‌کند قطعا امیدوار می‌شوند.
 
با گذشت کمتر از سه ماه از دستور و تاکیدات رئیس قوه قضاییه، دادستان مرکز استان گیلان از بازداشت متهمان اصلی پرونده کارخانه رشت الکتریک ایران و همچنین صنایع پوشش ایران خبر داد.

آیت‌الله رئیسی شانزدهم بهمن ماه سال گذشته، در جریان سفر استانی به گیلان از کارخانه «رشت الکتریک» بازدید و رئیس کل دادگستری استان گیلان را مکلف کرد: با بکارگیری یک تیم قضایی مجرب با فوریت و به سرعت وضعیت شرکت رشت الکتریک را پیگیری کند و نحوه برخورد با متخلفان و کیفر آن‌ها را به اطلاع مردم برساند.

رئیس قوه قضاییه همچنین در جریان بازدید از کارخانه صنایع پوشش ایران ضمن دستور برای تحت تعقیب قرار گرفتن فردی که کارخانه صنایع پوشش ایران را تخریب کرده است تاکید کرد: هر چه سریع‌تر با همت مسئولان این کارخانه همه موانع از جمله موانع حقوقی و قضایی برطرف شوند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *