رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۱۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان در انتظار آزادی هستند

11:01 - 06 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۸۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در سال ۹۷ نزدیک به ۴۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌ها بودند که امروز این تعداد به ۱۲۰ نفر کاهش یافته، گفت: با گذشت شاکیان سخاوتمند و کمک مردم خیر استان زنجان تعداد زندانیان جرایم غیر عمد محبوس را به ۶۰ نفر کاهش دهیم.
- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه طی دو سال گذشته میزان مشارکت مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار خوب بوده است، گفت: طبق ارزیابی سازمان زندان‌ها، اداره کل زندان‌های استان زنجان جزء سه استان برتر در کاهش جمعیت کیفری است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در زندان‌های استان زنجان زندانی محکوم به پرداخت مهریه نداریم، افزود: در سال ۹۷ نزدیک به ۴۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌ها بودند که امروز این تعداد به ۱۲۰ نفر کاهش یافته و بنا داریم با گذشت شاکیان سخاوتمند و کمک مردم خیر استان زنجان تعداد زندانیان جرایم غیر عمد محبوس را به ۶۰ نفر کاهش دهیم.

وی گفت: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان و راه اندازی پویش ایران همدل که اقدامی ستودنی است موجب شد تا مردم در جریان این اقدام شایسته قرار بگیرند و در یک ماه گذشته مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از طریق اطلاع رسانی شبکه استانی اشراق برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شده است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *