توافق گواردیولا و پاری‌سن‌ژرمن غیرممکن شد؟

10:18 - 09 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۰۷۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با اینکه رویای سهامدار اصلی پاریسی‌ها همکاری با گواردیولا است، هنوز این موضوع به تحقق نپیوسته است.

- پاریسن ژرمن زیر نظر مائوریسیو پوچتینو روز‌های خوبی را می‌گذراند. با این حال این تیم شب گذشته در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی شکست تلخی را تجربه کرد. تیم پپ گواردیولا در شرایطی توانست پاریسن‌ژرمن را مغلوب کند که همیشه مربی محبوب مالک این باشگاه فرانسوی بوده است.

طبق اعلام مارکای اسپانیا، مالک قطری پاریسن ژرمن همیشه مربی کاتالان را به عنوان نامزد رویایی خود قلمداد کرده است. هرچند زمان انجام توافق در گذشته هرگز مناسب نبوده است و مشکلی در مسیر این شروع همکاری  وجود داشته است. مواردی وجود داشته است که پی‌اس‌جی قبلاً مربی داشته است، مانند لوران بلان یا کارلو آنچلوتی، یا به دلیل اینکه گواردیولا ماجراجویی خود را با بایرن مونیخ یا منچسترسیتی پس از بارسلونا آغاز می‌کرد.

در همین حال یکی از موانعی که مانع رسیدن فرضی گواردیولا به پارک دو پرنس می‌شود، پایین آمدن قدرتش در فرانسه است. زیرا مربی اسپانیایی کنترل کاملی بر اوضاع سیتی دارد. با این حال، در پاریسن ژرمن، باید با یک مدیر ورزشی همکاری داشته باشد. شاید، پوچتینو باعث شود غول‌های فرانسوی شروع به فراموش شدن گواردیولا کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *