موسوی: اردوی ازبکستان یک گام رو به جلو است/ بهترین بوکسور‌های جهان در آسیا حضور دارند

7:45 - 11 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۰۷۹۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش المپیکی بوکس معتقد است بهترین بوکسور‌های دنیا در قاره کهن حضور دارند و مدال گرفتن در آسیا کار راحتی نیست.

سیدشاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اردوی مشترک تیم ملی بوکس در ازبکستان اظهار داشت: در این اردو علاوه بر ازبکستان، تیم‌های خوب دیگری مانند قزاقستان و الجزایر هم حضور پیدا می‌کنند که حضور در این اردو برای ما یک گام رو به جلو خواهد بود. امیدوارم بتوانیم در تمرین با بوکسور‌های خوب دنیا پیشرفت کنیم هرچند که بوکسور‌های ما هم چیزی از آن‌ها کم ندارند.

وی افزود: باید قبول کنیم کار دشواری در رقابت‌های قهرمانی آسیا داریم، چون یک سال و نیم است در هیچ رقابت بین‌المللی حضور نداشتیم و این دوری از رینگ برای ما مشکل‌ساز خواهد بود. همه می‌دانند که بهترین بوکسور‌های دنیا در قاره کهن مشت می‌زنند، اما بوکسور‌های ایران اگر مورد کم لطفی داوران قرار نگیرند قطعاً از پس هر بوکسوری بر آمده و توانایی کسب مدال دارند.

ملی‌پوش المپیکی بوکس با اشاره به آمادگی خوب خود تصریح کرد: بوکسور باتجربه‌ای هستم و از تمام رقیبانم شناخت دارم. خوب است که پیش از المپیک در رویداد سطح بالایی شرکت می‌کنم و می‌توانم خودم را در آسیا محک بزنم.

موسوی در واکنش به این سوال که آیا می‌تواند مانند دوره گذشته باز هم به مدال برسد خاطرنشان کرد: هر دوره شرایط خاص خودش را دارد و کسی نمی‌تواند قول مدال بدهد. تلاش من و تمام ملی‌پوشان کسب بهترین نتیجه در امارات است و امیدوارم با کمک خداوند و دعای خیر مردم نتیجه‌ای بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *