رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قبایی زاده: استاد کیهانی حق زیادی گردن بوکس داشت/ بوکسورهای ما مرد روزهای سخت هستند

8:45 - 12 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۲۹۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دبیر فدراسیون بوکس گفت: کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیا دشوار است اما ملی‌پوشان ما مرد روزهای سخت هستند.

حمیدرضا قبایی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اردوی مشترک تیم ملی بوکس با تیم‌های ازبکستان و قزاقستان اظهار داشت: اگر این اردو یک ماه زودتر برگزار می‌شد کمک شایانی به تیم ملی می‌کرد، اما باز هم برگزاری اردوی مشترک با دو قطب بوکس دنیا کار بزرگی است و امیدوارم به سود شاگردان استکی باشد. تیم ما با ۱۰ بوکسور به این اردوی مشترک اعزام شد و پس از آن قرار است ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط کادرفنی اعلام شود.

وی ضمن تسلیت بابت فوت استاد محمود کیهانی پیشکسوت بوکس ایران گفت: این استاد بزرگ حق زیادی بر گردن بوکس ایران داشت و همیشه از او به عنوان مرد اخلاق یاد کردم. حیف شد که استاد کیهانی را دیگر در بین خود نداریم و امیدوارم تمام بزرگان بوکس سال‌های سال زنده باشند و سایه آن‌ها بر سر بوکس ایران باشد تا از تجربیات این عزیزان استفاده کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس درباره برنامه‌های این فدراسیون تصریح کرد: طبق تقویم سال جدید فدراسیون، پیش‌بینی برگزاری رقابت‌های داخلی را انجام دادیم که اواخر تیر یا اوایل مرداد در صورت اخذ مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مسابقات داخلی استارت می‌خورد و تا پایان سال به ترتیب برگزار خواهد شد. همچنین در نظر داریم لیگ را هم در سال ۱۴۰۰ برگزار کنیم.

قبایی ازده در واکنش به این پرسش که چه پیش‌بینی از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا دارد، گفت: کادر فنی کاربلد و بوکسور‌های خوبی داریم، اما تیم ما به دلیل شیوع کرونا مدتهاست در رقابت‌های رسمی بین المللی حضور پیدا نکرده و این موضوع کار را سخت می‌کند. ما به تیم خود اعتقاد داشته و امیدوارم با درایت کادرفنی و نمایش خوب بوکسور‌ها بتوانیم نتایجی در شان بوکس ایران کسب کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس تصریح کرد: کسب مدال در قاره کهن بسیار دشوار است، زیرا کشور‌های صاحب سبک بوکس در دنیا مانند ازبکستان، قراقستان، هند و ... در آسیا هستند، اما بچه‌های ما نشان دادند مرد روز‌های سخت بوده و همواره در این رقابت‌ها مدال کسب کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حمایت‌های بی دریغ وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که با توجه به ارتباط خوب رییس فدراسیون بوکس با این نهاد‌ها همواره حامی فدراسیون بوکس بوده اند، تشکر می‌کنم. همچنین از پیشکسوتان، روسای هیئت استان‌ها، داوران، مربیان و قهرمانان بوکس ایران که در راستای پیشرفت بوکس بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *