رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احیای گروه صنعتی خوتکا در مازندران به کمک دستگاه قضا

8:00 - 13 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۵۶۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه با همکاری دستگاه قضایی ۱۱۶ واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان احیا شدند، گفت: گروه صنعتی خوتکا، دو واحد تولیدی فولاد در بندر امیرآباد و واحد تولیدی خزرخز به کمک دستگاه قضا در مازندران احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.
حسن خیریان‌پور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همکاری‌های قوه قضائیه برای رفع موانع تولید در استان مازندران بیان کرد: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی راکد یکی از اقدامات مشترک استانداری و قوه قضاییه در استان مازندران است.
 
وی افزود: در سال ۹۹ با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان مازندران و همکاری دستگاه قضایی ۱۱۶ واحد تولیدی و صنعتی احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

معاون استاندار مازندران، گفت: یکی از واحد‌های خیلی مهم تولیدی استان که چندین سال قبل هم به‎‌عنوان واحد نمونه کشوری شناخته شده بود، گروه صنعتی خوتکا در شهرستان آمل بود که با همکاری دستگاه قضایی و ستاد تسهیل ملی احیای مجدد شد و تاکنون چند واحد آن فعالیت مجدد خود را آغاز کرده اند.

خیریان‌پور عنوان کرد: با همکاری دستگاه قضا دو واحد تولیدی فولاد در بندر امیرآباد بهشهر و همچنین واحد تولیدی خزرخز در نشتارود تنکابن نیز با فعالیت سرمایه گذار جدید و تغییر خط تولید، به چرخه تولید بازگشتند. 
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *