«آفتاب در محراب» به شب قدر رسید

17:10 - 13 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۵۶۶
آفتاب در محراب؛ برش‌هایی کوتاه از زندگانی امیرالمومنین (علیه السلام) در قالب داستان‌کوتاه توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد.

- ماه مبارک رمضان ماه عزیز و گرانقدری است. نه فقط برای اینکه در این ماه قرآن نازل شده، که حتما نزول قرآن به شرافت این ماه می‌افزاید. نه فقط برای اینکه ماه میهمانی خداست و ماهی است برای عبادت و... که غیر از تمامی این فضائل ماه مبارک رمضان ماه به خون نشستن آفتاب است. ماهی است که در آن خورشید شکافته شد و عالم در سوگ امیرمومنان نشست. از این روست که قطعا یکی از پر فضیلت‌ترین اعمال این ماه آشنایی با زندگی و فضائل آن امام همام حضرت «علی بن ابی‌طالب (ع)» است.

آفتاب در محراب سومین جلد از مجموعه چهارده خورشید، یک آفتاب است که در آستانه شهادت حضرت امیرالمومنین منتشر شده است. این کتاب از یکصد داستانک و با زبانی ساده روایتی اجمالی و جذاب تشکیل شده است، داستان‌هایی از زمانِ ولادت، امامت و شهادت و سیره و سبک زندگانی امام اول شیعیان که در نوع خود کم نظیر است.

«آفتاب در محراب» به شب قدر رسیددر برشی از کتاب میخوانیم:

امیرالمومنین (علیه السلام) که از اتاق بیرون آمد، پرسیدیم: پیامبر چه گفتند؟ فرمود: آن حضرت هزار در از علم را برایم گشود که از هر در هزار در دیگر گشوده می‌شود و وصیتی کرد که ان‌شاءالله به آن عمل می‌کنم.
باور کردنی نیست، هزار در از علم که درون هر کدامش هزار در دیگر از علم بود....

خواندن این کتاب در این ماه عزیز به همه دوستداران و محبان حضرت علی (علیه السلام) توصیه می‌شود.

آفتاب در محراب؛ برش‌هایی کوتاه از زندگانی امیرالمومنیین (علیه السلام) در قالب داستان کوتاه، در قطع رقعی و ۱۰۸ صفحه و به قلم بهزاد دانشگر به رشته تحریر در آمده و همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین؛ حضرت علی (علیه السلام) توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازرا شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه نمایند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *