نماینده ولی فقیه در سپاه: نمی‌توان با اتکاء به غرب اقتصاد سالم داشت

10:08 - 13 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۷۲۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با اتکاء به غرب نمی‌توان اقتصاد سالم و در خدمت مردم داشت؛ اما متأسفانه برخی مدیران کشورمان هنوز باور نکرده‌اند که ادعای کدخدایی آمریکا دروغ است.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام  والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در سخنانی درباره آنچه باید در دهه پنجم انقلاب مورد توجه قرار گیرد، گفت: نظام ولایی ما با وجود همه دشمنی‌ها چهار دهه عمر کرده و این در حالی است که دشمنان بسیاری هم داشته، اما علی‌رغم این موضوع، نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال نزدیک شدن به اهداف خود است و این باعث شده تا دشمنان گام به گام در برابر این نظام عقب‌نشینی کنند.

وی افزود: امروز تصویری که از آمریکا به‌عنوان سردمدار استکبار در جهان دیده می‌شود، بیانگر آن است که آن‌ها فاقد شاخص‌های ابرقدرتی هستند و علاوه بر این، توانمندی اداره وضعیت داخلی خود را هم ندارند؛ زیرا دولتمردان این کشور به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قادر نیستند که کشورشان را اداره کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: به‌عنوان مثال، برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، «بایدن» هزاران نفر از نیرو‌های نظامی خود را در شهر مستقر و به دیگر کشور‌ها هم برای کمک در برگزاری بهتر مراسم یادشده التماس می‌کند؛ لذا این نوع اقداماتی که در این کشور در حال روی دادن است، نشان می‌دهد که آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد.

وی اضافه کرد: در مقابل، انقلاب اسلامی ایران به لحاظ توانمندی علمی، امنیتی، سیاسی و نظامی در مقایسه با چند سال پیش به رشد بسیاری دست یافته که به‌عنوان نمونه، رشدی که در عرصه دفاعی و امنیتی داشته موجب شده تا دشمنان جرأت تعرض به ایران اسلامی را نداشته باشند؛ البته در عین حال نابسامانی‌ها و مشکلاتی هم به‌ویژه در عرصه اقتصادی وجود دارد که باید با درس گرفتن از گذشته، برای رفع آن تلاشی دو چندان کرد.

 حاجی‌صادقی تصریح کرد: در این میان باید به این نکته مهم هم توجه داشته باشیم و آن اینکه فضاسازی‌های دشمنان نباید باعث شود که ما نقاط قوت خود را فراموش کنیم و از آن‌ها غافل شویم؛ این شیوه دشمن است که نقاط ضعف همواره دیده، اما نقاط قوت فراموش شود.

وی اظهار داشت: نابسامانی‌هایی فعلی ناشی از عملکرد ضعیف در عمل به مبانی انقلاب است؛ پس مشکلاتی که در حوزه اقتصادی داریم، ناشی از اتکا به دیگران است؛ به تعبیر دیگر، با اتکاء به غرب نمی‌توان اقتصاد سالم و در خدمت مردم داشت؛ اما متأسفانه برخی مدیران کشورمان هنوز باور نکرده‌اند که ادعای کدخدایی آمریکا دروغ است؛ در حالی که دولتمردان آمریکایی در اداره خانه (کشور) خود درمانده‌اند.

برچسب ها: سپاه اقتدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *