توانمندسازی شرکت‌های نوپا برای افزایش تولید ملی

11:11 - 13 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۷۵۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان برشناسایی پتانسیل‌های موجود در منطقه، توانمندسازی شرکت‌های نوپا، ایجاد کسب و کار‌ها و ظرفیت‌های جدید برای افزایش تولید ملی و خلق ثروت و توسعه اکو سیستم مناسب بمنظور فعالیت‌های استارت آپی و شتابدهی تاکیدکرد.

- بنا براعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی صالح نساج در نشستی که به منظور تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شتابدهنده تخصصی آپر برگزار شد با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در بخش اقتصادی کشور و همچنین فرصت‌های بسیار و استفاده از توانمندی‌های این حوزه، خواستار بهره مندی حداکثری از فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای توسعه خدمات فناوری در حوزه‌های مستعد استان از جمله صنعت کشاورزی، دامداری، شیلات، پرورش ماهی و دیگر صنایع شد.

وی خدمات مشاوره‌ای و آموزشی، شناسایی پتانسیل‌های موجود در منطقه، توانمندسازی شرکت‌های نوپا، ایجاد کسب و کار‌ها و ظرفیت‌های جدید برای افزایش تولید ملی و خلق ثروت و توسعه اکو سیستم مناسب بمنظور فعالیت‌های استارت آپی و شتابدهی از محور‌های مهم این تفاهم نامه دانست.

 
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در ادامه بر حمایت و شناسایی شرکت‌های نوپا فعال و خلاق برای ایجاد اشتغال و توسعه استان خوزستان تاکید کرد.

برای بهره مندی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های علمی و فناورانه و با هدف توسعه کسب و کار‌های بومی توسط فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خوزستان، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شتابدهنده تخصصی آپر یکی از شرکت‌های بومی فعال در استان بمدت یکسال در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *