توزیع ۲ هزار بسته حمایتی به همت دبیرخانه کانون خدمت رضوی در تهران

13:54 - 13 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۸۳۷
دبیرخانه کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران تعداد ۲ هزار بسته ارزاق حمایتی در پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» ویژه ماه مبارک رمضان توزیع کرد.
- «داود آذرنوش» از توزیع ۲ هزار بسته ارزاق حمایتی در پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
 
سرپرست دبیرخانه کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران با اشاره به مشکلات معیشتی که به واسطه شیوع ویروس کرونا برای برخی از هموطنانمان ایجاد شده است، تصریح کرد: بیش از یک سال است که کشور گرفتار این ویروس منحوس شده و متأسفانه مشکلات معیشتی برای برخی از هموطنان عزیز ما ایجاد شده است، لذا در این شرایط خاص آستان قدس رضوی وظیفه خود می‌داند به میزان توان به کمک نیازمندان بشتابد و به میزان مقدورات برای رفع نیاز‌های اولیه آن‌ها اقدام کند، اما سیاست اصلی ما کاهش فقر است.

وی گفت: این بسته‌های کمک معیشتی شامل برنج ایرانی ۱۰ کیلویی، جو پرک، حبوبات شامل عدس، لپه، لوبیا قرمز و نخود، ماکارونی، رب، پنیر، چای، وپک‌های بهداشتی مانند ماسک و محلول ضدعفونی کننده که به خانواده‌های نیازمند و محرومین توسط کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵تهران اهدا شد.

داودآذرنوش به برنامه‌های دبیرخانه کانون خدمت رضوی اشاره کرد و گفت: از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در کشور عزیزمان تاکنون این دبیرخانه توفیق داشته بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در ۲۲ محله در ۱۰ مرحله در ایام خاص در میان مددجویان تحت پوشش توزیع کند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *