بازگشت احتمالی معروف به خانه

14:43 - 13 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۸۴۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به احتمال زیاد پس از المپیک قصد لژیونر شدن نخواهد داشت.
- پس از نایب قهرمانی تیم والیبال شهردای ارومیه در فصل گذشته لیگ برتر با تیم پرستاره خود و تداوم طلسم ناکامی‌های ارومیه در دیدار‌های فینال لیگ برتر والیبال، هواداران پرشور این تیم منتظر بستن تیمی قدرتمندتر از فصل قبل و جبران شکست در دیدار پایانی بودند، اما پس از تغییرات در راس مدیریتی شهرداری ارومیه، کاملا ورق برگشت و درحالی که تیم‌های مدعی همچون فولادسیرجان، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، شهداب یزد و هراز آمل با مربیان و بازیکنان مدنظرشان به توافق رسیدند، هنوز اخباری از باشگاه شهرداری ارومیه به گوش نمی‌رسد.

با ادامه فشار‌ها از سوی هواداران این تیم امروز اتفاقاتی در این باشگاه رخ داده و محمدرضا تندوران با مسئولان شهرداری ارومیه به توافق سیده و قرار است از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده بگیرد. این درحالیست که گفته شده بود تندروان با فولاد سیرجان تمدید کرده است.
 
به احتمال زیاد سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال تمایل دارد پس از المپیک قید لژیونر شدن را بزند و دوباره در تیم زادگاهش بازی کند. درصورت قطعی شدن انتقال معروف از تیم بایک موتور چین به شهرداری ارومیه، باید منتظر پیوستن بازیکنان نام آشنای دیگری در این تیم بود. از سوی دیگر با قطعی شدن پیوستن معروف به تیم زادگاهش، هواداران متعصب این شهر نباید نگران تمدید قرارداد دیگر بازیکنانشان نخواهند بود.
گزارش: حامد حسین‌زاده


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *