كاشانى: بيشترين ضرر در دوران كرونا متوجه تئاتر بوده/آثار مناسبتى همواره براى مردم جذاب هستند

5:45 - 15 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۱۰۷
بازیگر سریال «بچه مهندس» گفت: متاسفانه طی سال گذشته وضعیت سختی روبروی اهالی هنر بوده است، بازیگران با مشکلات فراوانی روبرو بوده اند و مخصوصا اهالی تئاتر ضرر‌های فراوانی داده اند.

خیام وقار کاشانی در گفت‌گو با ، پیرامون حضور در آثار مناسبتی همچون ماه مبارک رمضان گفت: من در ماه رمضان سال گذشته قبل از بازی در سریال «بچه مهندس ۳» حضور داشتم و خوشحالم که بار دیگر با فصل چهارم این اثر میهمان خانه های مردم خواهم شد. 

وی درباره تفاوت پخش آثار تلویزیونی در ایام ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ماه‌های سال اظهار کرد: پیشتر سریال‌ها به صورت هفتگی پخش می‌شدند و ممکن بود که یک سریال ماه‌ها در تلویزیون پخش شود، اما در ماه مبارک رمضان سریال‌ها به صورت شبانه پخش شده و مخاطب را طول این ایام با خود همراه می‌کنند.

 بازیگر سریال «بچه مهندس» در همین راستا ادامه داد: سریال‌های مناسبتی بسیار متمرکز‌تر از سوی مخاطبان دنبال می‌شود، زیرا مخاطبان هر شب می‌توانند در کنار خانواده این آثار را دنبال کنند، جذابیت این پخش در آن است که مردم هر شب بعد از افطار کنار یکدیگر این سریال‌ها را می‌بینند، اتفاقی که شاید در سایر ماه‌های سال چندان امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به علاقمندی مخاطبان تلویزیون به آثار مناسبتی تاکید کرد: در کل مخاطبان تلویزیون همواره نسبت به آثار مناسبتی علاقه خاصی نشان می‌دهند، این آثار معمولاً بسیار بیشتر از سایر آثار دیده می‌شود و مخاطبان هم همواره در طی سال در انتظار فرارسیدن ماه رمضان و تماشای این چنین آثاری هستند.

بازیگر سریال «بچه مهندس» درباره استقبال مخاطبان از این سریال افزود: خدا را شکر می‌کنم که سریال «بچه مهندس ۳» از بازخورد بسیار خوبی برخوردار بود و من فکر می‌کنم که فصل چهارم آن هم یکی از آثار موفق ماه رمضان امسال خواهد بود، تا آنجایی که از نزدیکان می‌شنوم اکثریت جامعه با بچه مهندس ارتباط برقرار کرده و آن را دنبال می‌کنند.

وی در همین رابطه ادامه داد: مناسبتی بوده سریال «بچه مهندس» یکی از دلایل موفقیت این سریال است، خوشبختانه مخاطبان نسبت به سه فصل گذشته این سریال هم خاطره خوبی دارند و به همین دلیل با اشتیاق فصل چهارم آن را دنبال می‌کنند.

کاشانی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: با توجه به شرایط تعطیلات کرونا مدتی همچون سایر عزیزان کم کار بودم، اما به تازگی سر فیلمبرداری اثری تازه در سینما حضور یافته ام که به محض ارائه اطلاعات از سوی عوامل می‌توانم در قبال آن صحبت کنم.

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای بازیگران طی ماه‌های گذشته و در پی شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: متاسفانه طی سال گذشته وضعیت سختی روبروی اهالی هنر بوده است، بازیگران با مشکلات فراوانی روبرو بوده اند و مخصوصا اهالی تئاتر ضرر‌های فراوانی داده اند، از نظر من مسئولین فرهنگی و نهاد‌های مربوطه باید در جبران خسارات و همین طور کمک به اهالی هنر اقدامات عاجل و کار شده‌ای بگیرند تا هرچه سریعتر مشکلات فراوان بوجود آمده مرتفع شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *