اقدام قضایی دادگستری اصفهان برای رفع موانع ۶ واحد تولیدی

9:31 - 15 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۱۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه رفع موانع تولید و پیشگیری از مانع تراشی‌ها راهبرد ستاد اقتصاد مقاومتی در مسیر تولید و صنعت اصفهان است از اقدام قضایی این دادگستری برای رفع موانع ۶ واحد تولیدی خبر داد.
- محمدرضا حبیبی با بیان اینکه رفع موانع تولید و پیشگیری از مانع تراشی‌ها راهبرد ستاد اقتصاد مقاومتی در مسیر تولید و صنعت اصفهان است گفت: در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده است، راهبرد اصلی تصمیم گیری‌ها در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان در راستای تحقق عملی این مهم خواهد بود.

وی افزود: در این ستاد پرونده‌هایی با احکام صادره از سوی محاکم قضایی و یا دستورات موقت توقف فعالیت شرکت‌های تولیدی و صنعتی و ... طرح و بررسی می‌ شود و با تصمیم اعضای ستاد با اعطای مهلت و یا تعویق اجرای احکام سعی در جلوگیری از تعطیلی آن‌ها شده و در مواردی هم که فعالان اقتصادی با ارائه مستندات مدعی شوند هر یک از دستگاه‌های دولتی در روند فعالیت آن‌ها ایجاد مانع می‌کنند، حتماً پیگیری و جلوگیری خواهد شد.

رئیس دادگستری اصفهان اضافه کرد: در این جلسه با ۶ دستور کار پرونده چند شرکت بزرگ تولیدی و صنعتی و نیز چند پروژه در دست احداث بویژه در شهرک‌های صنعتی که بعضاً مهلت آن‌ها منقضی شده بود لیکن به دلایل مختلف موفق به اتمام پروژه نشده بودند، بررسی و مقرر شد با تمدید مهلت بتوانند واحد خود را به بهره برداری برسانند و در یک مورد نیز مقرر شد کارگروهی متشکل از دستگاه‌های ذیربط و با نظارت معاون دادستان موضوع را بررسی و حل مشکل کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *